Jump to content

QD FLush Cup for Hunter 700


jarwe

Recommended Posts

Heisan!

 

Jeg montere en QF flush cup for reimfeste på kolben på min HUnter 700 stokk.

Det er allerede klargjort for denne fra fabrikken men jeg lurer på hvilken type QD kopp skal man bruke, og hvordan fester man den?

 

Hvis noen allerede har gjort denne jobben så tar jeg gjerne i mot tips!

 

Og hvis noen i Oslo/Akershus området har en QD kopp liggende eller et godt tips på hvor jeg skal få tak i en så er det bare å si ifra.

Jeg har sjekket hos de fleste jeg kan tenke meg men de har ikke inne så det må bestilles opp og da er levering langt ut i neste uke.

 

På forhånd takk for svar! :-)

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutter siden, msteiro skrev:

XXL har flushcups mener jeg, har ihvertfall kjøpt de der tidligere. Hull i bunn til skrue, men selv brukt litt epoksy i tillegg. Synes det er lettere å få bra og mer solid enn vanlige reimfester.

Hei, jeg har vært innom XXL på Alna og på Lillestrøm uten at de har hatt.

Tipset med litt epoxy høres lurt ut. Kjekt at det sitter når det skal brukes hardt.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Her er den som er meningen å bruke: https://www.magpul.com/products/sling-mount-kit-type-1 (https://www.brownells.no/AR-15/M16-SLING-MOUNT-KIT-TYPE-1-Magpul-Sling-Mount-Kit-Type-1-Steel-Black-Shotgun-Mount-100010975)

 

Instruks her: (for 870-kolben men utformingen er temmelig lik)

 

 

Kan godt hende at noe slikt som denne passer like godt, men hvis man kjøper ovennevnte vet man ihvertfall at det passer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...