Jump to content

Bålgnist vs. Norrøna Finnskogen


rak

Recommended Posts

Etter å ha vært forsiktig i tre sesonger, var det nå slutt. Jeg visste at det til syvende og sist kom til å skje.... En bålgnist traff Norrøna Finnskog jakken min og lagde hull. Jakken er vel fortsatt mer eller mindre like god den. Men det er akk så irriterende å se på det hvite membranet "lyse" i gjennom hullet i ytterstoffet. Det er vel meg bekjent ikke mulig å reparere ytterstoffet (eller tar jeg feil?). Men har noen tips for å skule hullet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lappet med forskjellige lapper. Hadde ett gammelt helsport telt som jeg klippet noen stoff av , før jeg hev det. Ellers så synes jeg ikke det gjør så mye med ett gnisthull eller to. Det viser jo bare ei erfaren jakke. Det tar seg ikke ut å sitte der , med kompisene i skauen, i ei jakke som ser ut som den kommer rett fra hylla til G-sport.

Link to comment
Share on other sites

Joda, det er sant det. Har hatt mange jakker/bukser som har fått smake bål, men det var bare at det hvite membranet som dukket opp i jakken vistes så voldsomt. Må vel kline noe lappesaker på den, så det i hvert fall blir mer "grønnlig".

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også fått Norrøna til å fikse noen gnisthull på Finnskogen jakka mi. Som det er sagt, så er jakka like god, men det estetiske da :oops: Sendte den inn, og jeg tror jeg betalte 50,- for jobben. Ring de ev. på forhånd og hør med de. Jeg har ikke annet en meget god erfaring med servicen til Norrøna. De har også sydd skrittet på buksa til den samme dressen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...