Jump to content

Medaljebukker 2016


Fury

Recommended Posts

Hei!

 

Er det noen som har vært så heldige å få skutt seg en medaljebukk i år? (Elg,Hjort,Rein eller rådyr) Hornene/ skallen skal tørke en stund før bedømming, men hornene gir jo en viss pekefinger på hvordan utfallet blir.

 

Jeg håper på bronsjemedalje med denne bukken fra forrige uke. Det er en sekstagger selv om bare 5 tagger vises på bildet.

 

14364840_586318931540761_4815544722505537673_n.jpg?oh=658f12a5b9f4e02fa4dcbe9d6e583c09&oe=5876F236

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sansen for en tråd som dette, men så fort man legger ut bilder av spesielt hjort, men også elg med grovt gevir, så starter hylekoret. Jeg har selv en hjort som er godt over midten på topp 50 lista jeg aldri har delt et bilde av pga denne problematikken. Uansett, gratulerer med to fine bukker! Jeg tipper bronse-sølv på bukken din Fury, og gull på den andre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sansen for en tråd som dette, men så fort man legger ut bilder av spesielt hjort, men også elg med grovt gevir, så starter hylekoret. Jeg har selv en hjort som er godt over midten på topp 50 lista jeg aldri har delt et bilde av pga denne problematikken. Uansett, gratulerer med to fine bukker! Jeg tipper bronse-sølv på bukken din Fury, og gull på den andre.

Bilder!!ekstremt spennande med store gevir gevir personlig gir eg ein blanke i tullinger som kommenterar alt mulig til folk som skyter store bukkar.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...