Jump to content

Storviltprøve Østlandet


Wintel

Recommended Posts

Er det mulig å skyte opp til storviltprøven på en ukes tid på Østlandet en plass?

 

Er på ferie til kvelden 4. Aug, og skal på jakt kvelden fredag 12. Aug. Har skutt 50 runder med rifla, men ikke registrert...

 

I egen klubb rekker jeg bare 1*15 skudd på de 7 dagene jeg har mellom ferie og jakt - er det noen klubber som har 2 skytedager fredag til fredag?

 

Jeg kan evt ta 1*15 + prøven i egen klubb torsdag 11. Aug, men trenger da å få godkjent 1*15 skudd mellom 5. Aug og 11. Aug...

 

Jada, er sent ute men fikk rifla like før ferien [sMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://skarpskytten.org/storviltprove-o ... iold-2016/

 

Tid og Sted

Løvenskioldbanen i Bærum/Oslo

Mandag til fredag fra kl. 17:00, samt lørdager fra 10:00 til 13:00.

For Skarpskyttens kvelder, som er torsdag og fredag, holder vi åpent fra 16:30. Vi holder på til senhøsten og mørket gjør det upraktisk å arrangere jegertrening på kveldstid.

Oppstart og tider for andre dager enn torsdag/fredag bør sjekkes med de ansvarlige lagene Oslo Jeger- og Fiskeforening (onsdag/lørdag) eller Østre Bærum Skytterlag (mandag/tirsdag).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...