Jump to content

Problemer med Pachmayr grep på S&W 686.


Gunman76

Recommended Posts

Fikk endelig ut fingeren og bestilte et større grep til min S&W 686. Bestilte Pachmayr decelerator, K&L Round Frame. Skulle ikke dette være riktig da?

 

Når jeg skal montere grepet oppdager jeg imidlertid at skjefteskruen treffer rett på "mainspring'en". Er det jeg som er helt fjærn eller er det noen som har et tips?

Link to comment
Share on other sites

De første åra av produksjonen kom 686 med square but, seinere utgaver er RB.

Det kan være litt kronglette å få på grepet, selv om det er av rett type. Skruen har en innsnevring på midten for å gå klar av slagfjæra, så om du har rett modell skjefte til din revolver, går det med litt lirking.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte et Pachmayr grep til min 686 i sommer. Jeg tok med jernet til Winge for å prøve å finne et større grep som kunne passe, og fikk Rino (er det ikke det han heter da?) til å bytte det for meg. Var egnetlig mest for å teste, men jeg likte det og kjøpte det. Aner ikke hvilken type, men det er Pachmyer, så det skal jo gå på !

 

Grey Ghost

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar, tok frem våpenet igjen, strammet litt på mainspring og vips så fikk jeg skruen på plass.

Er så bra med slike "fag-forum", sitter en masse folk med mengder av kompetanse rundt omkring i dette landet.

 

Takker igjen, gleder meg til å prøve det nye grepet på banen :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...