Jump to content

Erfaringer? BUL / STEYR / GIRSAN?


Spinnvillt

Recommended Posts

Jeg har BUL. Mer kvalitet for pengene får du ikke. Blant annet det beste avtrekket rett ut av boksen som jeg har kjent.

 

Steyr er kjent for megahøy kvalitet, men har ikke prøvd deres tjenestepistoler. Deres luftpistoler har samme status som Pardini har på krutt: Best!

Girsan vet jeg ingenting om.

Link to comment
Share on other sites

Ok, høres bra ut, har bare sett de i annonsene, men har reagert på at prisene er en del lavere enn andre merker i samme segment. Hva med vedlikehold og holdbarhet vs Glock/Walther/HK feks? Deletilgang og priser? Kresen på ammo?

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

For Steyr sin del så er det ingen tilgang til andre deler enn magasiner i 9mm (intersport bogstadveien+jaktdepotet) . Det er ett problem med ett ellers godt våpen og de sliter også i USA med deler til Steyr da kundeserviceen er ræva fra fabrikken. Jaktdepotet har problemer med at de ikke får reparert rifler fordi fabrikken ikke gidder å levere deler. :evil:

Link to comment
Share on other sites

For Steyr sin del så er det ingen tilgang til andre deler enn magasiner i 9mm (intersport bogstadveien+jaktdepotet) . Det er ett problem med ett ellers godt våpen og de sliter også i USA med deler til Steyr da kundeserviceen er ræva fra fabrikken. Jaktdepotet har problemer med at de ikke får reparert rifler fordi fabrikken ikke gidder å levere deler. :evil:

Med andre ord utelukket, et godt serviceapparat er iallefall noe jeg gladelig betaler litt ekstra for...

 

Edit:trykkfeil!

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Deletilgang er ett problem for mange våpen. HK USP45T får man ikke tak i noe annnet enn promag til etter at Jevnaker agentur stengte sjappa og gud forby om noe skulle ryke. P30 magasiner er problem. Samma med desert eagle dem har magasin på Brownells norge thats it. CZ shadow, Glock 17 (2alfa.no)og typisk amerikanske våpen (Brownells) er lettest.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...