Jump to content

Grepsplater til X-Six Supermatch


265

Recommended Posts

Org. grepsplatene er litt glatte etter min smak kan bruke teip får å et bedre grep.

Har sett meg ut noen greps plater hos Houge art no 33139 Piranha Grip G10 disse så utmerket ut på bildene ?

Noen som har disse å har synspunkter å dele eller er det andre grepsplater som er enda bedre?

Link to comment
Share on other sites

Sliter med mine også, planen min er å handle ett sett nye og slipe de helt ned, så lime på griptape ala SVI

 

Ok da er vi to med same erfaring eg og vil og beholde di orgiale som di er.

Er noen i klubben som har limt på 2 striper med tape for å få bedre grep blir bedre men ikje helt optimalt

Link to comment
Share on other sites

Har både Piranha og checkered og de er vesentlig bedre enn originalgrepene.

Usikker på hvilken som faktisk har størst friksjon, men er nå checkered jeg bruker for tiden.

 

Du har begge hvilke av greps platene ville du valgt vis du måtte ta et valg mellom di?

Link to comment
Share on other sites

Har både Piranha og checkered og de er vesentlig bedre enn originalgrepene.

Usikker på hvilken som faktisk har størst friksjon, men er nå checkered jeg bruker for tiden.

 

Du har begge hvilke av greps platene ville du valgt vis du måtte ta et valg mellom di?

 

Da hadde det nok blitt checkered, men de er gode begge to så det er ikke nødvendigvis slik at den ene er bedre enn den andre.

 

Det som er merkelig er at da jeg skulle velge nye grep og undersøkte rundt på nett fant jeg flere steder hvor det deles erfaringer med at Chain Link har den mest aggressive teksturen på grepene, mens alt jeg hører fra folk jeg treffer med supermatch er klager på glatt grep og hvor de kan kjøpe samme som jeg har...

 

Utklipp som visstnok kommer direkte fra Hogue kundeservice;

"Per hogue:

 

Ranked from least aggressive to most it would go like this: Smooth, checkered, piranha, then the most aggressive would be chain-link. Many people say the chainlink is too aggressive and a majority of people tend to like the piranha when they are looking for a grip with some texture"

Link to comment
Share on other sites

Da hadde det nok blitt checkered, men de er gode begge to så det er ikke nødvendigvis slik at den ene er bedre enn den andre

 

Kor fekk du kjøpt checkered å finne di i norsk butikk blir som å lete etter en nål i en høystakk :oops:

Vis noen vet om en butikk som disse på lager eller piranha gi beskjed

Link to comment
Share on other sites

Da hadde det nok blitt checkered, men de er gode begge to så det er ikke nødvendigvis slik at den ene er bedre enn den andre

 

Kor fekk du kjøpt checkered å finne di i norsk butikk blir som å lete etter en nål i en høystakk :oops:

Vis noen vet om en butikk som disse på lager eller piranha gi beskjed

 

Kjøper rett fra Hogue i USA.

Link to comment
Share on other sites

Har både Piranha og checkered og de er vesentlig bedre enn originalgrepene.

Usikker på hvilken som faktisk har størst friksjon, men er nå checkered jeg bruker for tiden.

 

Er checkered grovere i stiplingene kontra Piranha siden du foretrekker di platene ?

Link to comment
Share on other sites

Nei, checkered er en finere struktur, men den sitter tettere, Er slik som forsiden av grepet på rammen.

Piranha er grovere struktur uten at det nødvendigvis gir bedre grep. Synes å huske at disse var bedre når det var regn og våte hender\grep.

Link to comment
Share on other sites

Piranha er grovere struktur uten at det nødvendigvis gir bedre grep. Synes å huske at disse var bedre når det var regn og våte hender\grep.

 

Var i en butikk å fekk et grep di sa det va Piranha det har grove små firkanter å en X på kvar side

Når eg ser på Houge sin side er det ingen X å mye mindre stiplinger på Piranha så tror dette e feil type?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Org. grepsplatene er litt glatte etter min smak kan bruke teip får å et bedre grep.

Har sett meg ut noen greps plater hos Houge art no 33139 Piranha Grip G10 disse så utmerket ut på bildene ?

Noen som har disse å har synspunkter å dele eller er det andre grepsplater som er enda bedre?

 

Har P220 X-six 9mm. singlestack. Den er vanskelig å få nye grep til. Alt er jo tilpasset doublestack. Noen som har et forslag?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

liten necrobump, men begynner bli veldig glatte de jeg har, min var jo en av første x-six sluppet, og tregrepene mine som er glatte, har nå mer grep?!

 

Må se på noe nytt, liker jo ha org ting, så tenker kjøpe noen uorg glatte og lime griptape på de ala det SVI grepene er, har endel ekstra tape der og.

 

Nen som kjøpte chain link grepene, hvordan er de å bruke nå som dere har erfaring?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...