Jump to content

Hva er det som skjer hos Jaktfall?


Gun-ar

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
17 minutes ago, fredriko said:

har kjøpt to stykk Vortex kikkerter der som var feil på begge to

Var det samme feil? 

 

Forøvrig godt fornøyd med Jaktfall. Men det er pandemi, så mannen kan være smittet siden han ikke svarer. Hvis han er på jakt så slutter jakta 23.12. Er det revejakt han bedriver tiden med så blir det lenge til svar. For ikke å snakke om villsvinjakt...slik går no dagan. 

 

Link to comment
Share on other sites

Selfølgelig kan mannen være smittet eller hva det no er. Meg bekjent så jobber/ jobbet sønnen der og en periode som kunne sendt et svar jaffal. Han driver jo som utstyrleverandør i bransjen for oss som synes det er beste tiden på året. Skjer det noe gale i denne tiden bør en kunne sende et svar. Alle har jo smarttelefon med mail på i disse dager som mange bruker kveldene å oppdatere kundene på.

Jeg synes det ikke holder mål og så for andre stå for sin mening.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Samme feil ja, løst okular på begge to. man kunne "vrikke" okularet opp/ned og sideveis som gjorde at trådkorset flyttet på seg i forhold til hvordan okularet stod, tenkte det må være dårlig for presisjonen, så jeg sendte mail og reklamerte, gikk et par dager så fikk jeg svar at han skulle sende returseddel på mail til meg så jeg kunne returnere produktene. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...