Sakoen75 Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 Har fyren ferie burde han sette opp automatisk svar om det på mail, telefonsvareren og på hjemmesiden, eventuelt Facebook. (er det virkelig bare en mann som driver butikken?) Har bare kjøpt noen småting men det har gått fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrolhead Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Venter fremdeles på et enkelt svar fra Jaktfall jeg, fyren e vel på jakt/ ferie enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredriko Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Jeg har kun positive erfaringer med Jaktfall, har kjøpt to stykk Vortex kikkerter der som var feil på begge to, sendte mail og fikk svar etter 2-3 dager om å sende dem i retur med vedlagt returseddel, hadde nye produkt i posten etter ca 1 uke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrolhead Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Det har jeg og hatt, har kjøpt minst 4 sikter og masse annet stash. Men selv om det er han har ferie/ jakt. Jeg og vil på jakt med sikte som fungerer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapenskjold Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 17 minutes ago, fredriko said: har kjøpt to stykk Vortex kikkerter der som var feil på begge to Var det samme feil? Forøvrig godt fornøyd med Jaktfall. Men det er pandemi, så mannen kan være smittet siden han ikke svarer. Hvis han er på jakt så slutter jakta 23.12. Er det revejakt han bedriver tiden med så blir det lenge til svar. For ikke å snakke om villsvinjakt...slik går no dagan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrolhead Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Selfølgelig kan mannen være smittet eller hva det no er. Meg bekjent så jobber/ jobbet sønnen der og en periode som kunne sendt et svar jaffal. Han driver jo som utstyrleverandør i bransjen for oss som synes det er beste tiden på året. Skjer det noe gale i denne tiden bør en kunne sende et svar. Alle har jo smarttelefon med mail på i disse dager som mange bruker kveldene å oppdatere kundene på. Jeg synes det ikke holder mål og så for andre stå for sin mening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredriko Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Samme feil ja, løst okular på begge to. man kunne "vrikke" okularet opp/ned og sideveis som gjorde at trådkorset flyttet på seg i forhold til hvordan okularet stod, tenkte det må være dårlig for presisjonen, så jeg sendte mail og reklamerte, gikk et par dager så fikk jeg svar at han skulle sende returseddel på mail til meg så jeg kunne returnere produktene. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T3 Varmint Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Handlet med jaktfall for ca 1 uke siden og fikk pakken i posten etter 4-5 dag. Så ingen ting å utsette på handelen. Har også handlet tidligere uten noe problemer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.