Jump to content

Hvor i landet er Glock 19 billigst?


Kristure

Recommended Posts

Angående at intersport bogstadveien bytter rekylfjær på garanti så er nå det litt begge deler jeg fikk aldri noen fjær og ble til slutt lei å bestilte 2 stk på daværende midwaynorge. Dette var til G34 gen4 og den var gammel nok til at den hadde den første fjærtypen for de er ikke like. Står N 11 på avtrekkerbøyla. :evil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter vel muligens i glasshus når jeg skriver dette, da jeg har et godt utvalg av våpen butikker innen 50km radius og og enda bedre om jeg går opp til 100km.

 

Men etter som dette gjelder pistol, ta Fx Børselars(Nær meg) De er muligens ikke billigst på pistol, men de er fagfolk på pistol, og de fikser det du måtte ha problemer med. Jeg vet at de også ved flere anledninger har reparert/Fikset/kontrollert og utelukket helt klare bruker feil eller feil som faktisk ikke er der, uten og belaste kunde. Dette er ting som tar tid og koster bedriften penger, jeg er ikke sikker på at din nærmeste forhandler yter deg en slik service om du har handlet et annet sted.

 

Så ring din nærmeste forhandler og spør, er det mange tusen så er det jo klart, men skiller det noen hundrelapper, så velg den nærmeste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...