Jump to content

Hogue grep i standard?


S.Arnesen

Recommended Posts

Er nybegynner i dynamisk og prøver å lete meg frem i regelverket etter svar på dette. Jeg har en g22 jeg tenkte å bruke i standard. Jeg er glad i hogue sleeve på denne, har jeg lov til å bruke det i standard? klarer ikke å finne noe spesifikt om det...

 

Takk.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

men uten grepet kan du jo skyte production... og det virker jo litt mer hensiktmessig med en G17
joda... men når ts er usikker påhouge grepet har han neppe tenkt på alt det andre ;)

 

Det er nettopp det jeg ikke kan da ingenting på glocken annet enn selve sleide metallet er orginalt. Magwell, avtrekk og pipe er modifisert såppass at det er ikke noe vits å lure seg med i production :P mp9 pro'n får jobbe der :)

 

Ser jo også at jeg har skrevet 17, men jeg mener jo egentlig 22, bare 9mm løpet som lurte meg :P

Link to comment
Share on other sites

G22 , er ikke det .40 ?

 

Hadde ikke brydd meg med slike vekter. Da hadde jeg heller gått for andre modifiseringer, samt lavere ladet ammo. Vekter skal også løftes....

 

Merk at det kun er et fåtall magasin forlengere som får plass i boksen.

 

Husk at i standard har du to forskjellige poeng givinger, major og minor.

Link to comment
Share on other sites

22 er 40 ja, men har også 9mm løp til den. er 40 som kommer til å bli brukt for å få major scoring. Tenkte å lade 180grain kuler, men tar gjerne imot tips om andre kulevekter om noen har andre forslag...

 

Mine magasiner har glock's orginale +2 bunner, regner med at disse går i boksen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...