Jump to content

Det endte med ei Beretta, men et lite spørsmål


Robin.B

Recommended Posts

Nærmere bestemt ei Beretta Silver Pigeon I m/Adj.Stokk. Men en ting jeg lurer på, jeg satte inn 2 klikkpatroner men får bare klikket på et løp, er Beretta rekyldrevet? I så fall så er det jo ganske så dumt, hverfall jeg har opplevd at første skuddet har klikket, og bytte løp med løpsvelger i kampens hete kan fort bli noe knotete :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe problem. Det er for det du ikke har ordentlig smell i hagla.

Så fort du får i live-ammo så vil dette fungere fint.

 

Lurte på akkurat samme når jeg kjøpte min Silver Pigeon og var spent første gang jeg var på leirduebanene om begge løpene gikk, men det fungerte utmerket.

I mellomtiden Googlet jeg endel og fant svar i en artikkel hos Berette, men jeg kan ikke finne den nå.

 

Bare å slappe av :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Tror nok verden hadde rast en smule om det lettet en Tiur fremfor meg og hagla hadde klikket, hadde nok klikket jeg og :wink:

 

Sant nok - og apropos tiursituasjon, som fersk jeger (for 35 år siden) fikk jeg en tiur i sikte men ble så overrumplet at jeg glemte å skyve av sikringen, og intet skudd ble løsnet. Har aldri følt meg større idiot enn da :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...