Jump to content

Hvilken thermos?


Syvertsen

Recommended Posts

For de som orker og lese videre. Tester fortsatt fra samme rekkefølge. Men så det har vært behaglige bare -15 i en av de 2 siste timene testen har pågått. Fikk solglimt. Skriver nye grader gamle i parantes. 64 (72) 58 (69) 48 (61) 77 (82) 67 (76)

Skal ta en siste om 2 timer hvis jeg får tid. Men ser at stor termos av godt merke med riklig med innhold lønner seg. Skal se om jeg får til ett sluttsamendrag.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart en morsom test.

 

Jeg har en grunnleggende skepsis til termoser som har sånn klikknapp på toppen jeg da.... Har mer tro på termoser hvor man må skru av hele korken. Men gleder meg fortsatt til resultatet kommer :D Dette er jo en helt fabelaktig test - gjort på brukerens premisser :D

 

Jeg har konsekvent sluttet å selge trykk-knapp termoser. Var etterhvert forferdelig

lei av å bytte korker for kundene :wink: De fleste skrutoppene nå trenger du ikke å

skru helt av for å helle.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

fra venstre mot høyre eller motsatt?

 

Første jeg skal lære meg nå er forskjell på venstre og høyere. Skal gjøre om det på teksten lengere oppe. Testet fra høyere mot venstere. Lest igjennom mange ganger og ikke sett det. Godt jeg også beskrev fargen jeg begynte med :D

Link to comment
Share on other sites

Bruker ein 0.5 l Thermos, uten hurtigåpner, og den fungerer fint. Eg drikk stort sett den termosen tom i løpet av ei matøkt på jakt, så eg har ikkje store behovet for verken større eller betre. Den held fint på varmen i 5-6 timer, men drikk du av den, og opner den igjen etter 2 timer, så er den helst pisselunka..

 

Det irriterer meg også at hvis man drikker litt av termosen tidlig på dagen så er kaffen pisslunka neste gang man skal drikke. DET problemet har jeg hatt med ALT av termoser opp gjennom åra.

Egentlig hater jeg termoskaffe. Synes det smaker dritt bare kaffen såvidt har vært nedi en termos. Bålkaffe sier jeg bare ..mmm.yummi yummi :D

Link to comment
Share on other sites

Å velge mellom thermos med klikk-knapp eller skrukork blir litt som å velge mellom pest og kolera når en sitter på post. En ting er funksjoneringen, en annen ting er lyden . . . :?

Man kan enten velge klikk-klakk lyden fra den ene, eller squuuiiick-lyden fra skrukorken. Begge to er like egnet til å holde viltet på forsvarlig avstand . . . :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...