lyngmo Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Lure på å montere en tofot på rifla mi, e det nån som har erfaring med d? Merke,str og montering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser VZ24 Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Har brukt Harris tofot i mange år og er godt fornøyd. Har den laveste typen med vugge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slurry Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Har også en slik. Får det ikke til å funke. Blir dårlige samlinger så jeg skyter mye bedre med sekken under forskjeftet for min del. Tipper jeg gjør noe galt med rekylopptaket.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoMagnum Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Har brukt en harris tofot, funke greit på bane og tell anna tøv... Men det e bæst å la den ligge heime vest man e på ei aktiv jakt...!! Funke bra på gås og sel.....men på elgjakt e den mest bære i veien...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyngmo Posted October 5, 2008 Author Share Posted October 5, 2008 Fundere litt på reinjakt å hvordan det vil funke me tofot!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
350 Rem mag Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Den som søker finner... Sjekk denne: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=31&t=8850 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sako243 Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Bruker ofte to-fot på reinsjakt og på bane. Og det funker glimmerdende. Men det eg har erfart som man må passe på er at ved skyting på bane eller annet der hardt underlag, så flytter ofte treffpunktet seg i forhold til om man skyter med mykt underlag. Så skyter alltid inn uten to-fot og sjekker etterpå med mykt underlag at samlingen sitter der den skal sitte. Bruker caldwell sin to-fot, billig, men virker bra og er tilfreds med den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mannen i gata Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Den som søker finner... Sjekk denne: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=31&t=8850 Det er ikke noen vits i å diskutere dette i to tråder. Eller hva, moderatorer? Jeg startet denne for ikke lenge siden, sies ikke så mye om merker og sånn der, men feel free.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flashman Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Henviser videre diskusjon til tråden det er linket til høyere opp og stenger denne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts