Jump to content

Hvem kan bruke AG3?


legolars

Recommended Posts

Aktive tenestegjerande, medlem i NROF med utlevert våpen, og tenestegjerande i Heimevernet. Sistnemnde kan søka til sin I-off (me påteikning ofte frå troppssjef) om å få utlevert tennstempel og eventuelt ammunisjon til baneskytingsformål.

 

Sivile kan (med mykje møye) kjøpa seg ein HK91 til bruk i dynamisk rifle, men desse er i dag sjeldne som hønsetenner og heller ikkje særskild konkurranseduktege. Eg har brukt AG3 sjølv til dynamisk rifle Standard division før eg fekk utlevert HK416. Sistnemnde brukar eg òg til baneskyting med godt resultat. Det er ein del ting som blir betre i verda, sjølv om eg saknar AG3 litt vinterstid når eg har vantar på fingrane...

Link to comment
Share on other sites

Litt ulik praksis tydeligvis, men i innstatstyrken var det troppsjef som ga klarsignal for utlevering av tennstempel til treningsformål.

Ingen søknadsprosess i allefall den avdelingen jeg var i, man spurte og fikk deretter beholde det. Trengte ikke begrunne det med noen spesifikk konkuranseform.

Men antar man deretter måtte søke skriftlig om støtte i form av gratis/sibsidiert ammunisjon, uten det er man gjerne like langt.

Link to comment
Share on other sites

Sivile kan (med mykje møye) kjøpa seg ein HK91 til bruk i dynamisk rifle, men desse er i dag sjeldne som hønsetenner og heller ikkje særskild konkurranseduktege.

 

Hmm, HK91 står ikke på listen over godkjente halvautoer -HK94, H&K SL8 etc er de eneste som er godkjent.

Står forresten en HK91 til salgs på kjøp&salg. Men er høyt priset.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...