Jump to content

Vasket lås kassen i ultralyd vaskeren ble grå farget etter p


monkeybird

Recommended Posts

Før man skal leke amatør-kjemiker, så bør man faktisk lese litt om hva de forskjellige stoffene gjør mot hverandre :roll:

 

Amen til det. Hvorfor folk absolutt må drive med så mye rart når det pusser klarer jeg med min beste vilje ikke å forstå? Hva er galt med våpensolvent og olje? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

Du må være veldig veldig ensom Kai :winke1:

 

Neida, ikke plagsomt ensom :lol: "Little Britain" er derimot plagsomt morsomt :-)

 

Syns bare det var en link i smakløshet mellom rosa AR og Vicky Pollard.. :mrgreen:

 

Ja, "Little Britain" er morsomme greier, og det synes jeg linken din i den sammenhengen den kom, også var :)

 

Selv om jeg er i sterk tvil om at datteren min, som er en stor Hello Kitty fan, er helt enig i at den rosa "prinsessa" du posted bilde av er den rette til å ha et Hello Kitty våpen.

 

Jeg tror nok at hun mener at hun er den rette prinsessa til å ha et Hello Kitty våpen når hun skal være med pappa på jakt.

Spørs om jeg må satse på et duracoat prosjekt selv om få år :)

 

Link to comment
Share on other sites

Kanskje trådtittelen burde endres til, vasket i sitronsyre? Ultralydenergien spilte neppe så stor rolle.

 

 

Eeeeeh, jo det har det. Har selv erfart "the hard way" at ultralyd fjerner blånering. Og i det badet jeg brukte var det ikke annet enn vann. Slenge oppi en Tikka kombibaskyle som trengte å få rensa mekanismen sin. Hele baskylen passet ikke oppi, kun halvparten på skrå... Reslutatet ble ikke veldig pent.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...