Jump to content

Ny klubb/støtte klubb i Praktisk Møre & Romsdal?


378sluggeren

Recommended Posts

Er det nok interesse og aktivitet I Møre og Romsdal til å stifte klubb/støtte klubb? det er en klubb i Ålesund omr. men den har jeg ikke klart å komme i kontakt med!

Jeg ønsker meg matching for å bli bedre! Blir langt å reise til klubben min i Oslo. Ønsker helst at Oslo feltskyttere blir moderklubben!(Det er ikke smisking dette her, men det er mange greie pjokker der! Samt Norges desiderte beste praktisk rifle open skytter er i den klubben!) :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Er det nok interesse og aktivitet I Møre og Romsdal til å stifte klubb/støtte klubb? det er en klubb i Ålesund omr. men den har jeg ikke klart å komme i kontakt med!
.

 

I verste fall, hvis du ikkje har noe imot å kjøre litt, har du jo Sogn og Fjordane sportsskytterklubb, http://www.fagerstad.net/praktisk/

Vi skyter alle skytedisipliner innen NFPS. I den grad det er relevant for deg, så har vel NVSSL intet tilbud for rifleskyttere (ikkje dengang eg var medlem iallefall, har forhåpentligvis forandret seg no).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det ser ut til at det blir blåst liv i praktisk gruppa i Ålesund Pistolklubb igjen. :D

 

Det formelle med tanke på forbundet er i ferd med å komme i orden og det virkar som eit par av "gamlegutta" har funne igjen gløden. Dei som er interessert bør sei frå til formannen i klubben og skrive seg på lista.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Har det skjedd noe med dette?

Det hadde vært greit med en praktisk klubb i Ålesund.

 

Det ser ut til at det blir blåst liv i praktisk gruppa i Ålesund Pistolklubb igjen. :D

 

Det formelle med tanke på forbundet er i ferd med å komme i orden og det virkar som eit par av "gamlegutta" har funne igjen gløden. Dei som er interessert bør sei frå til formannen i klubben og skrive seg på lista.

Link to comment
Share on other sites

Nei, det har ikkje skjedd nåkke i Ålesund. Gutta har mista piffen igjen og ingenting skjer som vanlig. :(

 

Synd, flytter tilbake etterhvert og da hadde det vært greit med aktivitet lokalt, men det er vel aldri for seint å komme i gang med noe i klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

OT: Må bare komentere OT at norges desidert beste praktiske rifleskytetre de siste årene i både open og standard befinner seg i hhv. OFS og NOP 8)

 

Forøvrig kan jeg bidra med kontaktinformasjon til gjengen i kr.sund om det skulle være behov fremdeles.

 

Dagfinn

Link to comment
Share on other sites

Vil oppfordre dei som er interessert i praktisk i Ålesund om å engasjere seg i NVSSL i staden for å opprette eiga gruppe i Ålesund PK. Det er betre å få til EIN skikkeleg klubb på Sunnmøre istadenfor å splitte seg i to forskjellige klubbar. Det er ikkje nok folk i området til å ha to klubbar med god nok aktivitet over tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...