Jump to content

Ettermarked for Tikka.


Runark

Recommended Posts

Hei.

Jeg har leitet her på forumet etter en tråd som omhandler diverse utstyr på ettermarkedet for Tikka, men har ikke funnet en konkret tråd om dette. Så da tenkte jeg at vi kanskje kunne ha en slik tråd?, om det finnes allerede så må moderatorne føle seg fri til å slette denne tråden :) er også litt usikker på om jeg poster denne på rett plass.

 

Her tenkte jeg vi kan poste linker til forskjellige nettsteder som selger forskjellig utstyr, slik som stokker, diverse deler i metall fremfor plast osv ;)

 

Man kan også dele sine meninger og erfaringer angående dette temaet. :)

 

mvh.

Runar.

Link to comment
Share on other sites

Har det mye og si og bytte rekylklakken på disse til en "ettermarkeds" ?

 

Er det verdt og bytte?

 

Når det gjelder boltmuffa så har jeg ingen andre erfaringer enn at mine har holdt. Men som det nevnes over her så kan det være en idé å bytte den dersom du skulle være uheldig. Jeg har til nå ikke gjort det på mine.

 

Rekylklakken kan du se litt an etter hvilke krefter du utsetter den for. På 6.5x55-rifla mi så holder den stand uten problem, men på 300'n ladd til taket med de tyngste kulene så begynte den å gi etter. Derfor har jeg gått for en annen løsning, al'a Remington sin. Jeg fikk Ragnar Hansen til å legge inn en tykk og lang stålklakk mellom pipe og kasse når han tilvirka pipa, og nå sitter det dønn.

 

ulzj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...