Jump to content

Vanskelig å finne terminlister på skyting.no


OIH

Recommended Posts

Stort sett det eneste jeg leser på skyting.no er terminlister og resultatlister. Nå har den fått et format som facebooksida til en hjemmeværende som føler for å blogge hver eneste kroppsutsondring. Jeg evner ikke å finne terminlistene for 2014 vha linkene på skyting.nos portal.

 

Jeg fant det jeg lette etter vha google og søket "terminliste 2014 pistol site:skyting.no"

 

http://www.skyting.no/pistol/Terminliste_Resultater/Sider/TerminlisteResultat.aspx

 

Enda bedre; gå rett til fagkomite pistol, så slipper man hele skyting.no:

http://fagkomite-pistol.no/Distrikter/distrikter14.htm

 

Må det virkelig være sånn?

 

 

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

Eg likar at URL-strukturen er den same kvart år. Slikt er bra. Slikt gjer at ein berre hentar opp lenkelista på den lokale klubbsida, kopierer lenkene og legg dei til som nye med ei kjapp endring av årstal. Dette gjer det svært enkelt for oss som driv sider for dei lokale klubbane.

 

At det er vanskeleg å finne fram på skyting.no er ikkje nytt. Heile sida er rotete. Vi har blitt trent opp til at navigasjon foregår i spesifikke soner. At navigasjonen til det som omhandlar "Pistol" er eit av fire bilete midt på sida, midt i glaninga, er ikkje logisk. Den ligg der rett under nasen på ein, og blir ikkje sett.

Det er og bra håplaust at ein kun har ein navigasjonsveg til ein seksjon. Det er hypertekst. Ein burde kunne krysslinke litt, slik at ein t.d. finn terminlista for ein krets fint synleg når ein har rota seg inn på seksjonen for kretsen, heller enn å måtte tilbake til start.

 

... men dei om det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...