Jump to content

Skryt til alle her på kammeret :)


enkristensen

Recommended Posts

Fra å nærmest melde meg ut av Kammeret i forrige halvdel av året, ble jeg mer aktiv igjen i andre halvdel, og nå kan jeg nok en gang skylde på forumet for at jeg går en blakk fremtid i møte, med ny rifle og et par kikkertsikter og en haug kuler og krutt...

 

Kammeret har blitt et elsk/hat-forum for min del, med frustrasjoner og artig lesing, og ikke minst nyttig og lærerikt. Klarer nok ikke helt legge fra meg dette forumet, selv om jeg mer enn ofte nok har vært passe lei. Men, må liksom innom og lese litt og kommentere og da...

 

Så 2014 blir nok et tilsvarende år som det foregående. Passe lei, passe interessert, og ikke minst, passe blakk når året tar slutt!

 

Godt nyttår! :-)

Link to comment
Share on other sites

Til alle skyttere og alle som gjør en innsats året rundt for at denne flotte sporten lever i de tusen hjem, likeså til alle som jakter og derved er med på å bringe kulturarven videre. Og så skal man ikke glemme de kunnskapsrike kammermedlemmene som deler av sine uvurderlige kunnskaper med oss alle her på Kammeret.

Til dere alle:

Godt nytt år, måtte livet bringe det beste til alle!

Link to comment
Share on other sites

At vi er uenige iblant ligger gitt før vi tar fatt på et hvilket som helst emne. At vi ser og anerkjenner hverandres poeng er det som fører oss nærmere hverandre.

 

Takk for gode diskusjoner i året som har gått, jeg gleder meg til fortsettelsen.

 

Godt nytt år!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...