Jump to content

Hjemmesnekra benk til innskyting


Scitech

Recommended Posts

Hei hopp!

 

Kunne tenkt meg å lagd en benk så jeg kunne skyti inn 17 hmr'n med minimal ekstern påvirkning. Er det noen som har noe erfaring med å lage skytebenker selv? Hva trenger jeg eventuelt. Jeg tenker sandsekker, tvinger, hammer og spiker :P Selv om jeg er veldig fornøyd med presisjon på 17hmr'n så har jeg lyst til å skyte den inn under helt optimale forhold for deretter å ta den med ut i felten. Jeg innser at det sikkert er ideelt med ordentlige benker som er konstruert for formålet, men jeg vet ikke om de lokale skytterbanene har noe særlig utover tofot og beanbags.

 

Takk for alle tilbakemeldinger på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

Flott, her var det jo litt å velge i! :)

 

Hva vil dere si er optimalt: La våpnet ligge løst oppå benken og trekke av eller låse det fysisk fast så det ikke spretter for mye når man drar i avtrekkeren. Jeg går ut ifra det siste kanskje er mest ideelt selv om rekylen er forholdsvis liten på dette kaliberet ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes denne så snasen ut med tanke på transport

" target="_blank" target="_blank

 

Her er en bedre adresse der linken til arbeidstegningene også ligger

http://www.realitysurvival.com/survival ... ign-plans/

 

Hvis det er noen som har tilgang på cnc-maskineri for å lage denne så gi oss andre ett prisoverslag for å produsere og selge denne.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...