Jump to content

Rev og hund, har noe til felles


balter

Recommended Posts

Jøss! Fine bilder.

Fattern hadde også en tam rev når han var ung, mora ble ihjelkjørt, og valpen satt alene igjen i grøfta. Han brukte den blant annet på harejakt. Såkal stumjager :lol: Den var også god venn med hunden i huset, helt til den ble skutt på reveåte til en nabogard.

Kjenner et jegerhjerte mykner litt opp :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg for min del finner det litt betenkelig at hund og rev traff hverandre på en sommertur. Altså innrømmer eier for allmennheten at han har gått med løs hund i skogen sommerstid. Det presiseres jo at reven brukte litt tid på å venne seg til eieren. Ekstra fiffig blir det jo når denne hunden eies av en person i ARR (dette står på deres egen nyhetsside), en organisasjon som angivelig skal være opptatt av ville dyrs ve og vel.

Link to comment
Share on other sites

Det første som slo meg var at dette ligna på en av kadaver-hundene til ARR, som du bekrefta RDJ. Og det andre jeg tenkte var at dette var enda er en røverhistorie fra ARR sin side. Dette er arrangert helt sikkert. De har fått tak i valpen et sted og satt den og hunden sammen. Men klart det høres mye bedre ut at de har vært på tur i skogen, og leita forgifta ulveåter med kadaverhunden sin. Og ulvens reddere blir også venner med en rev på veien.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...