Jump to content

En god stokk til Rem 870 Super Mag


Telefonoperatør

Recommended Posts

Er den jeg har sett på. Men ettersigelig så passer den ikke til Super Magnum :(

 

Jeg søkte bare på 870, og tenkte ikke noe over kalibervariansen, fant et godt tilbud. Vips, hagla i hånda og skjegget i postkassa.

 

Jeg regner med at stokken passer, men ikke det fremre grepet, og da ser det litt jall ut. Hadde lyst på flat dark earth :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke helt bruksområdet med 12/89. Selg heller supermagnumen og kjøp en aftermarket kompitabel standard 870 express for Magpul stokken. Express koster ikke skjorta, men bytt ut patronutdrageren på sluttstykket med "870 Police extractor" fra Midway for å sikre god utkast.

 

Link til "870 Police" utdrager i stål http://www.midway.no/epages/MidwayNorge.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MidwayNorge/Products/138720&ff_pos=10&ff_origPos=10&ff_simi=97.49&ff_TrackGUID=526C1B34-92AF-3D25-273F-1414141B0214

 

Sånn monteres den

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eg har ein 870 Express, og eg har MOE-frontend og SGA-kolbe på min. Har det originale treverket, samt eit Hogue overmolded front og stock til same hagla. Magpul-delene er eg SUPERNØGD med, sidan eg då kan justere både kolbelengde- og -høgde, noko som gjorde at eg kunne tilpasse den ypparleg til meg og mitt bruk. Den ser riktignok litt "tacticool" ut, noko ikkje alle "godt vaksne" set like stor pris på, men igjen, eg har ein hagle som eg kan justere kolbelengde, og kjakeforhøgar på, i motsetnad til "dei godt vaksne", som byggjer opp sine kolber med kolbeforhøgarar med papp og tape.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...