Jump to content

Nytt avtrekk


Blaserproff

Recommended Posts

Mener det ar dette som en kamerat monterte i sin Glock34 Gen4. Jeg synes avtrekket ble bra i min G19 Gen 4 med min polerte og brukte (skutt ca 10k skudd og etter 2k skudd føltes det som om våpenet hadde slitt seg inn) med Ghost rocket connector og et Wolff fjærsett er like bra. Men det kan ha med vane å gjøre. Avtrkket i kameratens G34 med dette drop inn avtrekket er betraktelig enklere å skyte bra med enn det harde avtrekket i min helt standard G26.

 

Verdt pengene? Ja, hvis du vill skyte Glock ja. Men det er fortsatt en Glock. Min standard CZ Shadow har uansett et bedre avtrekk.

Link to comment
Share on other sites

Har kun bytta Connector i mine, og polert litt, synes dette gir et greit avtrekk. Prøvde å sette inn en slik competion spring pack i min g30 men synes da avtrekket ble for lett, samt at reset på avtrekkern ble litt slappt. G30n er ganske ny og gått under 1000skudd, mens min glock20 som har gått ca 5-6000 skudd har et mye glattere avtrekk, tydelig at dette sliter seg til med litt skyting.

Link to comment
Share on other sites

Resetten ble noe slappere ja og hvis man sakte slakket på avtrekkeren var det ikke alltid sikringen som sitter på avtrekkeren ble aktivert. Dette opphørte når jeg satte tilbake original tennålsfjær.

 

Nå er det folk her på kammeret med lenger og mer erfaring enn meg med Glock, men i første omgang ville jeg skiftet connector og fjærer, polert avtrekksdelene og skiftet til noe mer egnede konkurransesikter. Vill man så bruke 1700.- tja, bytt avtrekk.

Link to comment
Share on other sites

Da endte det med at jeg bestillte 2 ib connector av type glockworx å fjærsettet som er ambefalt av midway å bruke samtidig. Ble langt billigere 413 kr ferdig levert :mrgreen:

 

Men bør jeg bytte ut alle fjærene som er med i settet ? eller skal jeg la noen være i fred ? Der følger med ny fjær til tennstiften, denne avtrekksfjæra med "kroker" på og fjæra til "Plunger" stempelet i sleiden. Hva gjør jeg ? bytter alle ? Ble litt forvirret av det jeg leste ang problem med reset. Dere får bare ha meg unnskyldt da jeg er ganskje fersk med glock.

Link to comment
Share on other sites

Bytt alt. Det er ikke noe farlig. Jeg valgte å droppe den ene (resetfjæra? Den bakerste) på grunn av problemet Ken nevner. At avtrekkersikringen ikke virker dersom du bruker alle 3 fjærer pluss disconnector. Du får et krispt og fint avtrekk med den lille pakka :) I tillegg til dette har jeg polert littegrann på deler der metall gnisser mot hverandre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...