Jump to content

Links blaser r93


Arne Gabor

Recommended Posts

Pristilleget for links er 2195kr. Problemet er bare at dette er på ordinær pris, ca 22000+2195= 24195kr. Har nettopp kjøpt meg r93 prof selv, måtte ut med 25000 med montasje, og det var god pris. Jeg sendte mail til alle de store, og Jaktfall gav meg tilbud på 24500 med montasje, og det var den beste prisen jeg fant. Foretrakk likevel å handle lokalt :wink:

NB: pass på at du får pris på links våpen, og ikke bare recht våpen med links sluttstykke.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp deg en vanlig recht kolbe med ett links sluttstykke. Eneste forskjellen er en liten håndsvell i pistolgrepet. Jeg har en recht proff. med links sluttstykke, den lille klumpen i pistolgrepet er en ubetydelig detalj. Den andre forskjellen er hvilken side en kaster ut hylsa. Jeg har både links og recht sluttstykkehoder, og der vil jeg nok anbefale at du bruker links. Ved liggende skyting kan du få en varm hylse i rett jakkeermet- ikke nødvendigvis så festlig. :wink:

Jeg har forøvrig recht sluttstykke også, slik at poden også kan bruke børsa.

Link to comment
Share on other sites

Pristilleget for links er 2195kr. Problemet er bare at dette er på ordinær pris, ca 22000+2195= 24195kr. Har nettopp kjøpt meg r93 prof selv, måtte ut med 25000 med montasje, og det var god pris. Jeg sendte mail til alle de store, og Jaktfall gav meg tilbud på 24500 med montasje, og det var den beste prisen jeg fant. Foretrakk likevel å handle lokalt :wink:

NB: pass på at du får pris på links våpen, og ikke bare recht våpen med links sluttstykke.

 

Hvis du betalte 22000kr for en prof R93, har du betalt altfor mye. Nesten alle selger jo r93 for 16900kr

Link to comment
Share on other sites

Kjøp deg en vanlig recht kolbe med ett links sluttstykke.

 

Han skyter links. Selvfølgelig skal han kjøpe links og ikke noe halvveis...

Hadde alle de som skyter links, forlangt fra butikken at de skaffet links våpen, så hadde utvalget vært bedre.

Mange blir "lurt" til å kjøpe vanlig høyre: "Er bare en vanesak" eller "du venner deg fort til det"...

 

Beklager, men slikt gjør meg bare trist å lese og/eller høre om!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du betalte 22000kr for en prof R93, har du betalt altfor mye. Nesten alle selger jo r93 for 16900kr

 

16900kr er tilbudspris og gjelder selvfølgelig ikke links, tro meg jeg har sjekket med 4 av de store som reklamerer med 16900kr på nettet. Samtlige opplyste at man måtte betale ordinær pris+linkstillegg. Jeg konfronterte Jakt og friluft med det jeg synes er villedende markedsføring på deres nettsider(står at linkstillegg er 2195), og fikk faktisk tilbud om å kjøpe for 19095kr for bare børsa. Da ville totalen blitt ca 23000 med montasje. Jeg betalte 25000kr med montasje, men da har jeg en butikk å gå til hvis noe skulle oppstå.

Jeg har sett etter brukt links r93 i et år, svært få tilsalgs(ca 1-2 professional links på finn siste året). Er noen flere med treskjefte tilsalgs.

Lykke til :wink:

Link to comment
Share on other sites

Enig med krieghoff optima.

Var no vella dyr, betalte rundt 26 for over 1.5 år siden. r93 links, links sluttstykk, komplett montasje, kapping og gjenging, pluss maxim demper.

 

Er håndsvellen på riktig side? Orginal blaser montasje, eller mack?

Link to comment
Share on other sites

Beklager, men slikt gjør meg bare trist å lese og/eller høre om!

Du må ikke miste nattesøvnen av den grunn.

For min del har jeg et bra antall med andre rifler i links- og kan berolige deg med at denne børsa ble kjøpt for å ha en børse til de oppvoksende podene som skyter høyre. Om prisen for den vorta i skjeftet er en 5-6000, ja :shock: ...Det beste er vel om A.G får prøve begge skjeftene- og å gjøre seg opp sin egen mening- så får han selv vurdere om vorta er verd tillegget.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du betalte 22000kr for en prof R93, har du betalt altfor mye. Nesten alle selger jo r93 for 16900kr

 

16900kr er tilbudspris og gjelder selvfølgelig ikke links, tro meg jeg har sjekket med 4 av de store som reklamerer med 16900kr på nettet. Samtlige opplyste at man måtte betale ordinær pris+linkstillegg. Jeg konfronterte Jakt og friluft med det jeg synes er villedende markedsføring på deres nettsider(står at linkstillegg er 2195), og fikk faktisk tilbud om å kjøpe for 19095kr for bare børsa. Da ville totalen blitt ca 23000 med montasje. Jeg betalte 25000kr med montasje, men da har jeg en butikk å gå til hvis noe skulle oppstå.

Jeg har sett etter brukt links r93 i et år, svært få tilsalgs(ca 1-2 professional links på finn siste året). Er noen flere med treskjefte tilsalgs.

Lykke til :wink:

Hmm. Det visste jeg ikke. Helt på trynet spør du meg!! Har links R93 jeg også ser du, og jeg betalte 20 høvdinger for våpen med montasje for 4 år siden !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...