Jump to content

2 st. Rødpunkt sikter gis bort!


Jonas.L

Recommended Posts

Jeg har en Tasco Rødpunkt tror det er 42mm og et N`Star pistol/rifle rødpunkt jeg vil gi bort, N`Star`n er slank liten og ser ut som Zeiss sin lille.

Jeg tror det er Weaver feste på begge.

Disse fikk jeg med i en handel en gang og det ser ubrukt ut.

 

Jeg ønsker aller mest at dette kan falle inn under en av de "Kammer prosjektene" som er pågående,

men jeg finner ikke tråden om "Kammer mauser" eller lignende prosjekter nå desverre.

 

Tror dette har en verdi på 1500-2000,- sist jeg sjekket nettet.

 

Har originale esker, umbrakoer,pussefiller og garantibevis hvis jeg ikke husker feil.

(Ikke arrester meg hvis jeg husker feil her :wink: )

 

Dette har aldri vært brukt så jeg håper det kan gå til noen som kansje er i startgropen av jakt etc....

 

(Da er det lille siktet holdt av til sirhitalot hvis ikke noen av "prosjektene" trenger dette)

 

(Da er Tasco`n holdt av til KKGTM hvis ikke noen av "prosjektene" trenger dette)

 

 

Mvh

 

Jonas Lunde

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kjempefint tiltak! Angrer dog på at jeg ikke skrev i tråden like etter du la den ut..!

Tråden du tenker på er muligens denne http://kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=147&t=85531&

Denne har vel forsåvidt sikte allerede, men det er mulig at det finnes flere tråder..

 

Selv har jeg ei ny hagle på tur, som jeg iunne tenkt meg å prøvd et rødpunktsikte på..!

Edit: ser nå at begge siktene er holdt av.. :?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Tasco Rødpunkt tror det er 42mm og et N`Star pistol/rifle rødpunkt jeg vil gi bort, N`Star`n er slank liten og ser ut som Zeiss sin lille.

Jeg tror det er Weaver feste på begge.

Disse fikk jeg med i en handel en gang og det ser ubrukt ut.

 

Jeg ønsker aller mest at dette kan falle inn under en av de "Kammer prosjektene" som er pågående,

men jeg finner ikke tråden om "Kammer mauser" eller lignende prosjekter nå desverre.

 

Tror dette har en verdi på 1500-2000,- sist jeg sjekket nettet.

 

Har originale esker, umbrakoer,pussefiller og garantibevis hvis jeg ikke husker feil.

(Ikke arrester meg hvis jeg husker feil her :wink: )

 

Dette har aldri vært brukt så jeg håper det kan gå til noen som kansje er i startgropen av jakt etc....

 

(Da er det lille siktet holdt av til sirhitalot hvis ikke noen av "prosjektene" trenger dette)

 

(Da er Tasco`n holdt av til KKGTM hvis ikke noen av "prosjektene" trenger dette)

 

 

Mvh

 

Jonas Lunde

Hei.

 

Utrolig generøst. Tusen takk! Hvis det skulle dukke opp en 17 åring med HV mauser uten sikte innen neste uke så får du gi det til han da ;)

 

Mvh magnus

 

 

Fra iPhone

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...