Jump to content

SBSK arrangerer gruppe + poengskyting 500 m UNL 7 - 8/9-13.


TRG-22

Recommended Posts

Jeg har bestilt hytte på Kilefjorden Camping fra fredag til søndag, og håper flere synes det er en god ide å få til noe sosialt på kvelden(e). Jeg har to ledige plasser i hytta, så om noen er interessert i det, så send meg en PM om du ikke er en storsnorker :mrgreen:

 

Jeg har betalt for sluttvask, men ikke for sengetøy, så ta evt. med sovepose.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gråvær uten regn, litt vind, ikke så gale forhold for 500UNL. Undertegnede hadde en sight seeing på de indre bygder av sørlandet før jeg fant standplass:Selfordskyldt!

Hyggelig og godt arrangert stevne. Vennligst lag fleree stevner SBSF, jeg kommer!

Dag 22

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens!

 

En fin helg med mye god skyting og et trivelig stevne. Mange gamle bekjente, og noen nye fjes.

Været viste seg fra den bedre side i år enn tidligere år.

 

Her kommer resultatlisten:

 

Gruppe

2elxc3a.jpg

 

Poeng

2vmhnbp.jpg

 

 

 

 

Her er et bilde av de heldige vinnerene. Dag Twist var ikke tilstede, når bildet ble tatt.

 

kalkr6.jpg

 

Fra venstre: Tommy/ Christian/ Stanley

 

Jeg vil takke alle som møtte, og takk for en trivelig helg sammen. Vi snakkes med til neste år igjen forhåpentligvis. :wink:

 

Jeg vil også takke Jaktcompagniet på Evje for sponsorgaver.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også takke arrangøren for kjempebra opplegg. Det var mitt første stevne av denne typen, og det gav absolutt mersmak. Jeg lærte mye, og vet allerede hva jeg skal endre på til neste gang.

 

Både det sportslige og det sosiale var bra, så jeg kommer gjerne igjen.

Link to comment
Share on other sites

Et trivelig stevne er over hvor vi traff igjen mange vi kjente fra før, men der vi også ble kjent med noen nye :D

 

Hva skytingen angår, var det mange som fikk merke at det kan skje mye på 538 meter. Vindflagg pekte i de fleste retninger, og for egen del kan jeg vel si at det går opp og ned her i verden :roll: Denne gang var jeg vel omtrent litt under midten.

 

Det var meldt usikkert vær, og Mjøllner hadde derfor fiksa et 4 x 8 m partytelt over standplass. Dette forlenga vi med en presenning til venstre, og til høyre hadde Tommy ordna seg med en tarp over Resultatservice. Legg merke til bilene som funker utmerket som integrert del av sekretariatet:

 

normal_1-standplass.jpg

 

Det var oppholdsvær under hele stevnet, men Mr. Murphy hadde sikkert sørget for det motsatte om vi ikke hadde truffet forebyggende tiltak. Det var jo rett så trivelig under teltduken, og som vanlig var det mye gjevt utstyr tilstede:

 

2-under-duken.jpg

 

Gode kompiser hjelper hverandre selv om de er konkurrenter:

 

3-friends.jpg

 

Kanskje det var undertegnedes kaffeinntak som førte fire skudd godt utover høyre skivekant i siste serien på gruppeskytinga:

 

4-kaffepause.jpg

 

Premiebordet:

 

5-premier.jpg

 

 

Det var en liten gjeng som hadde leid seg hytter på Kilefjorden Camping. Da vi var ferdig med inntak av finnbiffmiddag tilberedt og nytt utenfor hytte nr 3, kom en hyggelig representant fra The Natives for å slå av en prat. Det var godt med fiskevak i vannet, men vi ble advart om makk i fisken og marinerte tyttebær langs stier og hyttevegger :mrgreen:

 

Hun inviterte oss også på bygdas avslutningsfest for sommersesongen. Vi takket for invitasjonen, og var forsåvidt ikke uinteressert. Men det var så trivelig å sitte prate om våpen, stevne, jakt og skit, og på et eller annet tidspunkt ble musikken erstattet av ei regnbyge, så da trakk vi i stedet inn i hytta og avslutta kvelden der.

 

Jeg kan anbefale overnatting på campen til seinere anledninger, enten vi er på Abusdal eller Hodne. Det var god stemning, og hyggelig å pludre om løst og fast.

 

Takk for denne gang, og på gjensyn. Blir det F-class på Sør-vestlandet snart, tro? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke sån for å hvere vanskelig men jeg gjekk over skivene i dag å kikket å i skiva på serie 3 lag 2, det er bare telt 9 treff å en poengsum på 83 og 2x:-(

Jeg har 10 treff å en poengsum på 93 og2x

På de andre hadde jeg 92 og2x

Og på den siste hadde jeg 83 poeng og 0x

Det vill da si att jeg har en poengsum på

268.

 

Hvilken plassering har jeg da?????????????;-) hehe

Link to comment
Share on other sites

Ivedaro skrev:

Ikke sån for å hvere vanskelig men jeg gjekk over skivene i dag å kikket å i skiva på serie 3 lag 2, det er bare telt 9 treff å en poengsum på 83 og 2x:-(

Jeg har 10 treff å en poengsum på 93 og2x

På de andre hadde jeg 92 og2x

Og på den siste hadde jeg 83 poeng og 0x

Det vill da si att jeg har en poengsum på

268.

 

Hvilken plassering har jeg da?????????????;-) hehe

 

Med denne sum så vet du selv hvilken plassering du har :? Nå har jeg ikke skivene foran meg, og kan sjekke dette, men sier du at det er tellt feil så tar jeg deg på ordet.

 

Kan ikke annet enn å beklage dette. Men feil i resultatservice kan skje, dessverre :( Og det er kjedelig å oppdage det i etterkant.

Det betyr bare det at neste gang må vi trippelsjekke skivene.

 

Igjen må jeg beklage dette. Jeg skal se om jeg ikke kan ordne opp med et lite plaster på såret. Du får sjekke postkassen de nærmeste dagene :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...