Jump to content

Grei brukskule til 375 Holland & Holland Magnum


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, fekk ved slump (elukke) lov å skyta inn naboen sin 375 H&H førre veka. Det var utruleg moro, og overgjekk tunge kuler i 300 magnumen min. Eg kan ikkje forstå kvifor eg ikkje har prøvd dette kaliberet i løpet av 35 år med storvilt på menyen, men det er heldigvis alltid nye ting å læra. Frisk rekyl, skikkeleg kanonsmell og presisjon som var super på både hundre og to hundre meter fekk meg til å planleggje ny rifle. Skaut med 300 grains Sierra ladd med ca 80 grains n160 om eg hugsar rett. Ser for meg at 300 grains kuler er bra for kaliberet. Så spørsmålet er kva kule som er grei, det vil seia tung og helst lodda, og ikkje for dyr. Har sett at Oryx passer inn her, det same med Accubond som no og kjem i 300 grains. Vil ikkje ha homogene kuler i eit slikt kaliber. Ser og at norma har ferdige ph i 350 grains som sikkert og gjev god slageffekt, på linje med 21,1 gram i 9,3 vil eg tru og vel så det på lengre hald. Kva vil røynde 375 brukerar på Kammeret føreslå? ( riflevalet blir eit eige prosjekt som eg vil bruka litt tid for meg sjølv på. Men Sako er ein god kandidat etter mitt syn, det same Browning om dei leverer i 375). På førehand takk 8)

Link to comment
Share on other sites

Koser meg også med å skyte og jakte med 375 H&H, artig kaliber. Er sikkert forskjell fra rifle til rifle, men jeg har brukt Barnes TTSX og TSX i 250 GR og 270 GR. Dette er kuler som har gått meget godt i mi rifle(Weatherby Mark V). Når jeg kjøpte riflen så kjøpte jeg disse kulene, og fikk en overraskende god presisjon, og gode tilbake meldinger fra jegere som hadde brukt den på jakt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukr 300 grains Nosler Partition i dette kaliberet. Normalt er det super presisjon med denne kulen, og du kan bruke den på det aller meste. Jeg har selv skutt bøffel Tanzania med Partition. Jakt på nordre halvkule vil du uansett være godt skodd med dette valget.

Link to comment
Share on other sites

Tjensve: Ikke vær redd for å fortelle litt mer om den jakta eller vise noen bilder under jaktreiser, sikkert mange som kunne tenke seg å se og høre litt om dette

 

Skulle gjerne lagt ut bilde, men vet ikke hvordan en kan lime inn bilder i disse innleggene!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...