Jump to content

Hvilken lyddemper til min Savage 110 BA?


cap75

Recommended Posts

Jeg har den spesial bygde Hausken titan, har ikke noe negativt å si om den bortsett i fra prisen.

Fungerer godt å ser bra ut.

Eller så væit jeg Sonnic 55 kan brukes på 338LM ,den er billig men litt usikker på om den svelger tykke nok løp.

Link to comment
Share on other sites

Ser du bor på sotra, ta deg en kjøre tur til radøy der er børsemaker som søylen bruker. Han får mye skryt, var å leverte riflen min der på fredag skal ut å hente den no på fredag, da står det en ny hausken demper på 223 min, den er dyr men den gjør jobben. Han anbefaler ikkje å montere sonic demper, av enkle grunner de har den egenskapen å fly av løpet, det er 3 demper eg har hørt om. Kjøper du husker så kommer du vertfall ikkje til å angre, bruker det på min 308 også, og eg syns de demper mye bedre enn de billige demperene.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Ville uten tvil gått for hausen visper. Den nye modellen til hausen er rå. Har denne på min 338lm! Er stor forskjell på visper og en vanlige 50mm stanser demperen med forlenget bakkammer. Velger du en annen demper vil du garantert angre.

Ja den koster 5600kr men har du først bestemt deg får å kjøpe å skyte 338lm! Som koster svin fra før med børse, kikkert, hylser, dei sett. Så har du rå til beste demperen og ;-)

Hausen har også gjengene. Jeg bruker min visper å rekyl bremsen om hverandre!

 

Lykke til

 

Børge fra Bergen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...