nemesis Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 (edited) .. ønsker denne slettet hvis mulig? Edited July 2, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulfur Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Ser ut som det ble flettet inn i "Slapp kundeservice.." som er en tilsvarende tråd. Håper det løser seg for deg med ny stokk. Jon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnyvang Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Innlegget kan du finne her: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=35&t=61266&start=275 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Går fint ann å søke på sine egne innlegg FØR man lager en tråd om det da Sånn for ettertiden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemesis Posted July 2, 2013 Author Share Posted July 2, 2013 Ja skal huske det til neste gang.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorganKane Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 En annen ting som må huskes til neste gang, er at man sletter ikke innlegg. Send heller PM til moderator om å få en tråd fjernet, så kan vi vurdere. Med det samme vi er inne på læring, så tar jeg selvkritikk for å ikke ha sendt PM om at tråden var slått sammen med en eksisterende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furuoglyng Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Både Winge og J&F kan ha "Idiot" register på personer som er mer trøbblete enn butikk. De har ellers svært god service, men de kan gjøre seg vrang med å ikke svare på mail, ikke ta inn bestillinger eller ta telefon for å lede bort tullete kunder, tror jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erlend Meyer Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Øh, da er de større idioter enn kunden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barerobert Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Jeg jobba for en del år siden i en butikk hvor vi solgte forbruker elektronikk. Der hadde vi en liste over vanskelige kunder. Lista var der for at vi skulle bli bedre, om andre salgsrettede firma har like lister for å UNNGÅ kunder må de være komplette tullinger, halvhjerner, (Klippet vekk en sammenligning. M.K.)o.s.v... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
furuoglyng Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 (edited) Det finnes eksempler på hvordan man kan havne på en sånn liste på begge butikkene: -Du bestiller varen, men får feil vare og må bytte den inn med ny bestilling, selv om du oppga nøyaktig informasjon. Det kan være at medarbeider på butikk, importøren eller gunbrokeren får feil info om bestilling. Eller så kan det være mangelfull info fra deg om bestillingen. -At du purrer/maser mye etter leveringstid på forsinket bestilling. -Du handler der alfor ofte, slik at de kan føle seg forfulgt av deg. -Du bestiller skjelden enkeltvare som betyr mye arbeid og koster mer å innføre enn at det er butikk. -At du driver sport med å bestille uten å hente/kjøpe varen, eller benytter deg av angrerettskjema litt for ofte. -Du ringer og mailer om varer og prater luft uten å handle. Edited July 3, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
350 Rem mag Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Jeg jobba for en del år siden i en butikk hvor vi solgte forbruker elektronikk. Der hadde vi en liste over vanskelige kunder. Lista var der for at vi skulle bli bedre, om andre salgsrettede firma har like lister for å UNNGÅ kunder må de være komplette tullinger, halvhjerner, (Klippet vekk en sammenligning. M.K.)o.s.v... Flere CRM programmer har egne ikoner for vanskelige kunder. Flere av disse er med klovnefjes... Her er flippan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.