Jump to content

Hvorfor ble innlegget slettet ang Winge våpen?


nemesis

Recommended Posts

En annen ting som må huskes til neste gang, er at man sletter ikke innlegg.

Send heller PM til moderator om å få en tråd fjernet, så kan vi vurdere.

 

Med det samme vi er inne på læring, så tar jeg selvkritikk for å ikke ha sendt PM om at tråden var slått sammen med en eksisterende.

Link to comment
Share on other sites

Både Winge og J&F kan ha "Idiot" register på personer som er mer trøbblete enn butikk. De har ellers svært god service, men de kan gjøre seg vrang med å ikke svare på mail, ikke ta inn bestillinger eller ta telefon for å lede bort tullete kunder, tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg jobba for en del år siden i en butikk hvor vi solgte forbruker elektronikk. Der hadde vi en liste over vanskelige kunder. Lista var der for at vi skulle bli bedre, om andre salgsrettede firma har like lister for å UNNGÅ kunder må de være komplette tullinger, halvhjerner, (Klippet vekk en sammenligning. M.K.)o.s.v...

Link to comment
Share on other sites

Det finnes eksempler på hvordan man kan havne på en sånn liste på begge butikkene:

 

-Du bestiller varen, men får feil vare og må bytte den inn med ny bestilling, selv om du oppga nøyaktig informasjon. Det kan være at medarbeider på butikk, importøren eller gunbrokeren får feil info om bestilling. Eller så kan det være mangelfull info fra deg om bestillingen.

 

-At du purrer/maser mye etter leveringstid på forsinket bestilling.

 

-Du handler der alfor ofte, slik at de kan føle seg forfulgt av deg.

 

-Du bestiller skjelden enkeltvare som betyr mye arbeid og koster mer å innføre enn at det er butikk.

 

-At du driver sport med å bestille uten å hente/kjøpe varen, eller benytter deg av angrerettskjema litt for ofte.

 

-Du ringer og mailer om varer og prater luft uten å handle.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg jobba for en del år siden i en butikk hvor vi solgte forbruker elektronikk. Der hadde vi en liste over vanskelige kunder. Lista var der for at vi skulle bli bedre, om andre salgsrettede firma har like lister for å UNNGÅ kunder må de være komplette tullinger, halvhjerner, (Klippet vekk en sammenligning. M.K.)o.s.v...

 

Flere CRM programmer har egne ikoner for vanskelige kunder.

Flere av disse er med klovnefjes...

 

Her er flippan!

 

flippa.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...