Jump to content

Børsemaker som kan 200STR


smaug

Recommended Posts

Hei,

 

Etter litt grubling sitter jeg å fintenker på å sende 200'en med GRS skjefte til en børsemaker for en skikkelig beddejobb. Jeg har jo beddet den selv og er vel OK fornøyd med min egen innsats men har litt lyst å få den proff beddet av noen som virkelig vet hva de holder på med. Grunnen til at jeg vurderer en skikkelig beddejobb er at til høsten så skal rifla være med på jakt i all slags vær og det er ikke da jeg ønsker å finne ut at jeg selv ikke er så flink til sånt likevel. :oops:

Mitt orginale Sauer skjefte er nyyyyydelig beddet av noen på Nøtterøy utenfor Tønsberg tror jeg men aner ikke hvem.

Link to comment
Share on other sites

Min STR var hos Wear ifjor for noe så enkelt som montering av lyddemper. Gjengene var for å si det mildt j.. dårlig tilpasset, og det var ikke noe markert stopp mot brystingen. Etter kort tid skjærte gjengene seg, så børsa ble sendt til Rygge Våpen. Dyreste montering av lyddemper jeg har vært borti.

 

Ragnar Hansen på Vestfossen er ikke mer enn 1 times kjøring fra Andebu, han er meget dyktig.

Link to comment
Share on other sites

Rifla er 100 år gammel så garanti tror jeg at jeg kan skyte en hvit pil etter. Skal høre hva Ragnar Hansen tar for å rydde opp etter en amatør.

 

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 4 Beta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...