smaug Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Hei, Etter litt grubling sitter jeg å fintenker på å sende 200'en med GRS skjefte til en børsemaker for en skikkelig beddejobb. Jeg har jo beddet den selv og er vel OK fornøyd med min egen innsats men har litt lyst å få den proff beddet av noen som virkelig vet hva de holder på med. Grunnen til at jeg vurderer en skikkelig beddejobb er at til høsten så skal rifla være med på jakt i all slags vær og det er ikke da jeg ønsker å finne ut at jeg selv ikke er så flink til sånt likevel. Mitt orginale Sauer skjefte er nyyyyydelig beddet av noen på Nøtterøy utenfor Tønsberg tror jeg men aner ikke hvem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icecool Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Hans Kristian Wear driver mye med sauer. http://www.bmwear.no/ Ikke mye til hjemmeside men det er hvertfall tlf nr og epost der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarvekongen Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Min STR var hos Wear ifjor for noe så enkelt som montering av lyddemper. Gjengene var for å si det mildt j.. dårlig tilpasset, og det var ikke noe markert stopp mot brystingen. Etter kort tid skjærte gjengene seg, så børsa ble sendt til Rygge Våpen. Dyreste montering av lyddemper jeg har vært borti. Ragnar Hansen på Vestfossen er ikke mer enn 1 times kjøring fra Andebu, han er meget dyktig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasten Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Her er servicstasjoner godkjent av DFS.(kan være en fordel å bruke en av disse dersom garanti/reklamasjon skal gjelde) http://www.dfs.no/nettbutikk-og-salg/va ... stasjoner/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smaug Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Rifla er 100 år gammel så garanti tror jeg at jeg kan skyte en hvit pil etter. Skal høre hva Ragnar Hansen tar for å rydde opp etter en amatør. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 4 Beta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 En tidlig utgave altså.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smaug Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Hehe, ja det føles som 1995 er 100 år siden av og til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts