Jump to content

Første Våpen


Mini 14

Recommended Posts

Starter på sikkerhetskurs om noen dager, men driver allerede og prøver å finne ut hvilke våpen jeg vil begynne med.

Tenkte på Ruger mark III target som fripistol og Ruger super blackhawk 44 rem magnum som magnum revolver.

Og har alltid hatt lyst på en luger til militærpistol, men går det og kjøpe en annen 9mm i tillegg?

har ikke lyst til å lade for mange forskjellige kaliber.

Link to comment
Share on other sites

Går fint å handle de tre våpnene du nevner etter sikkerhetskurs/6måneder.

9mm koster ikke så mye at jeg hadde giddi å lade det selv med mindre jeg hadde diesettet fra før. Mener å huske at jeg lader 9mm for rundt 90 øre, men ferdigammo kan vel fåes til under 2kr nå.

Link to comment
Share on other sites

Vil anbefale denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31180950&searchQuery=pistol%2022lr fremfor

Ruger sin 22lr.

Den er etter min mening stivt priset så du burde få den for rundt 3000.-, eller følg med på Finn etter tilsvarende modell.

Kjøp deg denne og bruk den en del og bli kjent med skyttermiljøet i ditt område, og snylt på andres erfaringer.

Du skal se du får mye god info og du får sikkert også prøvd mye fint og spennende, så opparbeider du deg et eget erfaringsgrunlag

før du kjøper flere våpen.

Skriver du i profilen din hvor du holder til i riket så er det ikke umulig du vil få kontakt med likesinnede i ditt område.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...