Jump to content

Jakt på ei sint Giraff


x-force

Recommended Posts

Tja, virket verken sint eller tam på meg, bare ikke klar over jegerne. Den kikket jo ikke på dem når den passerte treet. Ikke som jeg kunne se på mobilen min ihvertfall. Allright skyting. (ganske stor blink da...)

:winke1:

Er det du som er jegeren x-force?

edit: leste nå introen til filmen. Grattis!

Var borti en slik en i Northern cape, den var ikke sint på meg, men hadde jaget en amerikaner dagen før... :lol:

edit2: så filmen på nytt. kom den tilbake etter første pila?

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer så mye Aun Egil !

Kjempeflott film og et artig trofe. Gamle hanngiraffer kan bli utrolig agressive. Har hatt et par tilbud om å skyte giraff, men på stedet hvor jeg jakter er de så tamme at jeg har avstått. Har vært litt fristet for det hadde vært kult med et giraffskinn på stuegulvet, hadde liksom tatt litt fokus fra sebra og de andre skinnene jeg har.....

Kjenner at afrikafeberen steg et par hakk nå.

Så over de andre filmene du har lagt ut. Spesielt kult med Impalaen du tok med tradutstyr

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer så masse, snakk om å være tett på :mrgreen:

 

Og som de andre sier, afrikalysten siger inn, savnet etter varmen, lyder og lukt og den intense følelsen når byttet er i sikte... :!:

 

Det som sitter lengst hos meg er lyden av alle fuglene om morgenen, mens det fortsatt er mørkt og spenningen over hva dagen vil bringe... :D

Link to comment
Share on other sites

Så enig W.

Var alltid tidlig oppe og sto ute med første kaffekoppen når dagen så smått begynte, og fuglelydene var som du sier helt spesielle.

De økte på samtidig med at lyset kom og skapte en helt unik stemning og forventning.

 

Dette er riktignok et solnedgangsbilde, men sier litt alikevel :wink:

untitled.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...