Jump to content

Ladedata N202 og 16,2 gram Acubond i 9,3 x 62


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, ladde nett nokre skot med 9,3x62. 16,2 gram (250 grains) Nosler AB og Norma 202. Fann ikkje data på norma sine nettsider, men ser at maks ladning for 18,5 gram kule er 56,2 grains og startladning for 15 grams kule er 58-59 grains alt etter kva kule.

 

Valde å lada med 56,5 grains. Då vart ladninga så vidt komprimert (det knasa så vidt når kula vart sett i, patronlengde 83,0 mm). AB kulene er nokså lange.

 

Har funne data for samme kule og krutt på Robsoft, men her var oppgjeve 58-60 grains, noko eg tykkjer er for mykje og som i dette tilfellet ville krevd nokså komprimert ladning.

 

Hylsene var nye, produsert av Lapua.

 

Synspunkt på om dette er ei fornuftig ladning? Er ikkje ute etter maks, kun sikker ladning. På førehand takk.

 

mvh Lindu

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Min version av ql har ikke accubond kula, så jeg brukte 250 grain balistik tip.

Lader heller ikke 9,3x62 selv.

 

250gr baltip

56,6gr n202

col 83

 

gir 3746 bar og 746 m/s i 56cm pipe

 

samme ladning med 250gr tsx:

3983bar og 772m/s

 

makstrykk i 9,3x62 er 3900 bar ifølge ql

Link to comment
Share on other sites

Hei, nokon som vil sjekka kva trykk (bar) 285 grains nosler partition gjev med 56,0 grains N-202? Denne har Norma som si makslading på heimesidene/ laddata. C.o.l. 82,0 mm. Dette for å samanlikna mi ladning med 250 grains Accubond, 56,5 grains N-202 og 83 mm c.o.l.

 

(Dersom eg har ladd for hardt har eg 50 patroner som lyt i kulehammaren..og det vonar eg å sleppa, men heller det en å ta risiko).

 

På førehand takk.

 

mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Blir vel til at eg lader med 55 grains på alt i hop. Men undrast litt på korleis dei som har lagt ut ladedata på opptil 60 grains med samme krutt og kule på robsoft har klart seg... :? (og skal avslutta tråden snart, byrjar sikkert å trekkja i langdrag, men er litt irritert på meg sjølv for å ha starta med for hard ladning når meininga var å byrja med ei snill..) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Epilog:

 

Det vart til at eg tok fatt med kulehammaren, pressa hylsene på nytt utan å ta ut hettene, ladde opp desse og 50 patroner til med ca 54,7 grains (3,55 gram) N-202.

 

Kruttet fyller hylsa, men blir ikkje komprimert. Magefølelsen (og fakta) tilsa at denne ladninga verka å vera passe.

 

Går dette med omsyn til presisjon, vert ladninga slik- for all framtid:-)

 

PS: i etterkant fekk eg høyra frå fagfolk at N202 er nokså likt N140 slik eg meinte, og at 56,5 grains og truleg ville ha gått greit.

 

God søndag 8)

Link to comment
Share on other sites

Jeg la inn 250gr Nosler AccuBond og 56.5gr Norma 202 i QL. Patronlengde 83mm, dette ga et trykk på 3896bar, rødstreken begynner på 3900bar.

 

Siterer meg selv her. QL er bare et simulatorprogram, men det er ikke langt unna sannheten uansett. Å begynne på en ladning som er 4bar unna rødstreken kan selvsakt gå bra, men det er ikke noe jeg ville gjort uansett, i noen våpen kan denne ladningen være over rødstreken allerede.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...