Jump to content

Billig og god .223-ammo, Østlandet?


omega

Recommended Posts

Det vi skulle gjort var å sammarbeide litt på kjøpssiden. Hvis vi gikk sammen 30 gubb på Kammeret, bestillte 2000-3000 patroner hver oss, så hadde vi nok fått en grei pris. Hvis Jaktfall kan selge til 3,99 ved 1000 stk, hva kan vi få den for om vi kjøper 75000 stk? Eventuellt Geco på G-Max, Partizan/Fiocchi på XXL?

Link to comment
Share on other sites

Vi skulle kanskje laget en egen tråd på samkjøp av ammo? Hva med at vi ser hvor mange vi kan få sammen i de mest vanlige kaliberene som .223R og 9mmP?

Når vi ser hvor mange vi blir, og hvor mye ammo vi skal ha, så sender vi en forespørsel til de aktuelle leverandørene. Når det gjelder frakt og levering så får vi slå våre kloke hoder sammen hvordan vi gjør det.

Hvis dette blir en success så kan vi gjøre dette på andre produkter også. Mon tro hvilken pris man fikk på Zeiss, Kahles, Leica eller Swarovski om vi kjøpte ti kikkertsikter samtidig? Rett og slett VåpenCoop :lol:

Link to comment
Share on other sites

jeg kjøpte 1000 AE for litt siden. Den gikk ikke særlig imponerende i mine våpen. Det virket også som om det var en form for "rulleniting"(sikkert ikke riktig ord...) rundt hetta. Jeg har ikke prøvd å lade om noen av disse, men innbiller meg at det kan bli litt problemer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...