Jump to content

Barret MRAD?


JoeHugin

Recommended Posts

Er jo ei boltrifle dette, så det burde vel gå fint med den oppskriften du skisserer. Det er vel eventuelt eksporten fra USA det kommer ann på.

 

Likte utforming på magasinutløseren, det så ut som det den både var lett å nå og ganske godt beskyttet. Likte virkelig ikke kinnstøtta, den så ustabil og vinglete ut med en skrue og utrolig tynt feste.

 

Har du regnet på hva du vil ende opp på i pris? Har du funnet et sted som vil og kan eksportere?

Link to comment
Share on other sites

Sett bare godord om den, egentlig, og vant jo Rifle of the year el.lign nå også. Liker godt den enkle muligeten for skifte mellom kaliber, i tillegg til at jeg syns den ser veldig smekker ut.

 

Er bare på drømmestadiet enda, men regner med at jeg skal få det til greit, har litt smått kontakt med etpar butikker i US.

 

Predator Tactical hadde iallefall ingen betenkeligheter med å sende våpen ut av landet mot den 200$skatten, når jeg spurte Matt Burkett om både rifle og pistol, så mulighetene er jo der. :)

Link to comment
Share on other sites

Barretten som står hos pedersen har jeg vært så heldig og få se på :) litt av et våpen må jeg si

kansje i over kant dyrt men det er jo opp til en hver :wink:

 

mener Pedersen sin går for over 70K da med sikte og alt

men orginal pris er vel nærmere 50k for rifla alene

Link to comment
Share on other sites

Er i Kristiansand på jobb nå faktisk, tenkte meg innom en tur idag men siden Karma is a bitch, så ble jeg heftet på jobb frem til klokken 18.

Skal videre til Stavanger i morgen, så håper jeg rekker innom før stengetid på Torsdag på vei hjem igjen, skulle hatt no andre småting og.

 

Hadde ikke gjort noe å tørke litt sikkel av munnviken forårsaket av en 98b samtidig. :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...