Jump to content

Nill Griffe Shop erfaringer.


Sniper357/38

Recommended Posts

Kjøpte et anatomisk skjefte til min Smith Mod 14. Syns det tok litt for lang tid og sendte de en mail. De beklaget så mye men fortalte at de måtte søke export tillatelse for vært eneste skjefte de skulle exportere til ikke EU land. Dette tok ca 3 uker ... :shock:

 

Har handlet et par ganger fra RINK og da er det aldri noe snakk om exporttillatelse :roll:

 

Men det tar tid å få bestilte varer fra Tyskland, betydelig tregere derfra enn feks GB, F og It

Link to comment
Share on other sites

Har kjøpt skjefter fra Nill tre ganger, og hver gang har pakka kommet temmelig kjapt. Tror ikke jeg har venta mer enn 12-15 dager, så de har nok hatt det jeg bestilte ferdig på hylla.

 

Eneste problem jeg har hatt med Nill var det siste skjeftet de sendte meg; det var ikke oljet. Orker ikke alt styret med å sende det i retur, så jeg oljer det selv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet en gang fra Nill, og da gikk det veldig greit, kjapt svar på forespørsel, faxet ned omrissskisse av hånd for å få rett skjefte, husker ikke hvor lang tid det tok, men det var ikke så veldig lenge. Men, jeg fikk skjeftet levert til en kompis i Tyskland, og han hadde det med opp en gang han besøkte meg, så noen eksporttillatelse el.l. var det jo ikke snakk om.

 

Siden har jeg sendt ned forespørsel om skjefte til en Chiappa revolver, svaret kom i løpet av en dag eller to (den er så "sær" at Nill ikke produserer skjefter til den).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...