Jump to content

Drever og snø


Norma Elite

Recommended Posts

Generelt skal man ha respekt for rådyra og ikke jage på de i dyp snø, spesielt hvis bikkja henger på lenge. 30-35 cm snø er neppe noen stor ulempe for rådyrene, det hemmer vel bikkja mer. Kommer som sagt også på hvor lenge bikkja henger på, korte drev er mest "humant" i snø.

Link to comment
Share on other sites

Kommer som sagt også på hvor lenge bikkja henger på, korte drev er mest "humant" i snø.

 

Korte drev er alltid mer "humant". Ser jo at rådyra peser godt når de kommer i losen, selv på barfrosten. Mye kulde er generelt sett verre for rådyra (og rådyrbikkja) enn mye snø. Som du sier så takler nok rådyra snøforholdene vel så bra som bikkja - ikke at 35 cm snø er allverden til utfordring for en drever, da er det vel værre for en hårete labbetuss... :twisted:

 

Har hatt rådyrlos i borti meteren med løssnø, der drever'n ikke satte spor gjennom bringebærriset i plantefeltene, ble bare et søkk der han hadde passert under snøen... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er selvsagt enig i at korte drev er best for rådyra under alle forhold, derfor burde man sette en grense for tillatt drevtid.
Ranger presenterer ein viktig problemstilling. Når det gjeld rådyra (og for den saks skuld ogso hjorten og anna vilt), er det ut frå eit vanleg dyre-etisk synspunkt ikkje rett å jakta på dyr som har vanskar med å koma seg fram i snøen. Historisk har dette likevel vore ei viktig jaktform (ma. jerv og hjortevilt)

Men å fastsetja ei drevtid på td. 15, 30 eller 60 minutt + kontrollera dette.... ?

Ein annan måte å gjera det var ved å tillata kun "kortdrivande" hundar ved meir enn 50 cm snødjupne. Dette er ogso eit dårleg forslag, tykkjer eg.

Eg meiner dagens reglar er gode nok, langbeinte på drevet halsende hundar skal ikkje brukast på storviltjakt, uansett.

Dei aller, aller fleste jegerar og jaktlag har "sunn fornuft" og kan bruka denne med tanke på dyrevelferd. Nei takk til fleire lover og reglar!

Link to comment
Share on other sites

Vel, no er det Ranger som kom med utspelet sidan han skreiv: "derfor burde man sette en grense for tillatt drevtid." Dette er eg sterkt ueinig i. Om hjorten eller rådyret fekk velja om det skulle sprengjast av ein drever, ein beagle eller ein basset - so trur eg det vart "eitt feitt".

Men tipset frå Ranger om ein meir generell tråd om drivjakt og snø, tykkte eg var ein god ide. Kanskje nokon kan henta fram att ein liknande tråd frå tidlegare. Rart om ikkje dette emnet har vore diskutert før.

Link to comment
Share on other sites

Veldig einig.

Først hevder du deg veldig enig, deretter kommer det fram at du egentlig ikke er enig i det hele tatt! Bli enig med deg sjøl!

 

Nå har jeg to ganger høflig bedt deg om å ta opp dette i en annen tråd, men likevel pusher du på. Jeg håper flere nå ser hvordan du opererer, og jeg kan fortelle deg at det frister meg utrolig lite å diskutere med deg når du driver på på dette viset.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...