Jump to content

Hvilket småvilt-blad er best?


Hansen

Recommended Posts

Hei!

 

Lurer på hva dere synst er det beste småvilt-bladet? Er ikke interessert i elg/storvilt-blader, men småvilt. Og så var det en ting til. Jeg har abbonement i NJFF med tidsskrift. Når får jeg neste blad? Jeg meldte meg inn i midten av juli, men har enda ikke fått noe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg personlig syntes NJFF er et veldig bra blad. Bladet Jakt er jo 100% relatert til jakt i forhold til jakt og fiske som også har fiske stoff i seg...

 

Men tviler på at det er noen blad som kun skriver om småvilt.... Eller ?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Lurer på hva dere synst er det beste småvilt-bladet? Er ikke interessert i elg/storvilt-blader, men småvilt. Og så var det en ting til. Jeg har abbonement i NJFF med tidsskrift. Når får jeg neste blad? Jeg meldte meg inn i midten av juli, men har enda ikke fått noe.

 

Gå inn på siden til jakt&fiske så står utgivelse datoenen der ;-) ----->http://www.jaktogfiske.info/

Link to comment
Share on other sites

Nå fant jeg forresten medlemskortet mitt. Det lyder slik:

 

Medlemskort 2008

------------------------------

Norges Jeger. Og fiskerforbund

Hansen, Fornavn Mellomnavn

Øystese jfl

Barne-/Ungdomsmedl. m/tids

 

Fakturaen ble betalt 20.07.08 og var på 90kr, sikkert fordi jeg meldte meg inn så sent på året!

Link to comment
Share on other sites

Nå fant jeg forresten medlemskortet mitt. Det lyder slik:

 

Medlemskort 2008

------------------------------

Norges Jeger. Og fiskerforbund

Hansen, Fornavn Mellomnavn

Øystese jfl

Barne-/Ungdomsmedl. m/tids

 

Fakturaen ble betalt 20.07.08 og var på 90kr, sikkert fordi jeg meldte meg inn så sent på året!

 

Fra http://www.njff.no/portal/page/portal/njff/bli_medlem

Halvår 2008 Øystese Jfl

Barne-/Ungdomsmedl. m/tids. 90,-

 

Bare vær litt tålmodig, Jakt & Fiske kommer nok snart. Husk at du skal ha alle numrene fra og med Juli-08.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er 7mm rem mag som har rett her.

Jeger hund & våpen gir hver høst ut et spesial blad for småviltjakt OG et for storviltjakt.

Selv abbonerer jeg på Jakt, JHV og er medlem med blad i NJFF, og når jeg tenker over det nå er det vel kanskje en hovedvekt på storviltjakt i alle tre. Nå jakter jeg begge deler så har egentlig aldri tenkt over eller brydd meg om mixen..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...