Jump to content

Leirdueskyting i Bergen


tjaja85

Recommended Posts

Hei. Jeg prøvde leirdueskyting før første gang i sommer og blei hekta! Jeg studerer i bergen og har finni ut at åsane skytesenter har åpent hele året. Jeg bare lurer på om det er noen bergensere eller andre som har vært der som veit om de leier ut hagler? I sommer brukte jeg min fars hagle, og den har jeg ikke mulighet til å ta med meg til studiestedet. Og hvis de leier ut hagler er det noen som veit prisen på det?(som student er ikke økonomien på topp =P)

 

Videre lurer jeg på om det er noen lokalkjente bergensere som vet hvilken busslinjer som er best å ta for å komme seg ut til skytesenteret?

Link to comment
Share on other sites

For spørsmål angående leirdueskyting, arrangement, kurs og salg av jaktkort kontakt:

Kine Martinessen, 913 50 718

 

Vist du har tenkt å skyte aktivt der, så meld deg inn, det kan svare seg, mener 5/6 ganger så har du tjent det inn.

Usikker om de låner ut våpen.

 

Og slutt å klag på økonomien. Vist du tror det blir så mye lettere når du har hus, biler, og unger så tar du feil!!!!

Link to comment
Share on other sites

Lauvbær? Og du kaller deg student? :wink:

Det er nå fælt hvis det er så galt fatt med studentene i disse dager at de må leve på 2000 kroner måneden, den gangen jeg prøvde meg på universitetets svimlende høyder fikk vi vel sånn cirka 5000 i måneden, og det er lenge siden det!

 

On topic - basert på veibeskrivelsen ut til Åsane Skytesenter tror jeg det blir litt av en ekspedisjon å ta buss ut dit, noe som er nok en anledning til å melde seg inn i foreningen, slik at man med litt godsnakking kan skaffe seg skyss. Også håpe at de du er streng med på nettet ikke kjenner deg igjen, selvfølgelig :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vet nå ikke hvor mellom våre 7-fjell du holder hus, og hvilken bane du sogner nærmest til. ÅsaneJFF eller BergenJFF.

Transport til sistnevnte burde ikke være noe stort problem, da vi har mange snille og gode medlemmer som kjører omtrent i skyttel trafikk mellom heim og bane..

 

Det er bare å ta kontakt, så skal vi se hva som kan ordnes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...