Jump to content

Diskusjon "Røverkjøp og gode tilbud"


MorganKane

Recommended Posts

Dette er ikke noe nytt hos J&F dessverre. Vet ikke hva som har skjedd med denne butikken de siste årene, men dette er en helt uholdbar praksis, så jeg er ikke kunde der mer

 

Hei!

 

Jeg melder meg inn i klubben jeg og.

Dette er uholdbar holdning fra et av Norges største aktører innen deres sjanger.

Jeg er ikke kunde lenger hos J&F.

 

 

Mvh

Mr Drilling

Link to comment
Share on other sites

Slik praksis er desverre vanlig i mange bransjer. Hadde noe samme problemet da jeg skulle kjøpe Blaser. Rifla lå på nettsida til 16990, og i teksten stod det at tillegg for links var 2190kr. Da jeg kontaktet dem fikk jeg beskjed om at linkstillegget kom oppå veiledende pris, så rifla havna på langt over 20000kr i stedet for drøyt 19000kr. Da jeg påpekte at annonseteksten var villedende, var kontaktpersonen enig og skulle se på det. Står akkurat det samme enda :wink:

 

Tror allikevel ikke at dette bare gjelder J&F, men er vanlig i flere butikker og bransjer.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 6 months later...

 

http://www.outnorth.no" target="_blank har 20 % rabatt på hele sortimentet av friluftsklær.

 

 

Outnorth skal man være litt forsiktig med . De er noen luringer angående tilbud.

 

Den 26 juni kom tilbud om 300 kr i rabatt ved kjøp av vare til 1500 kr og oppover .

 

En vare som kostet 1309 kr før kampanje hadde nå steget til 1599 kr . man sparte 10 kr .

 

Nå noen dager etter kampanjen er pris satt ned til 1260 kr for samme varen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...