Jump to content

Salongkikkert paralaksejustering ned til 30m


schultz_30-06

Recommended Posts

Får ny rifle med kikkert om halvannen uke. Hvis jeg er fornøyd med den nye kikkerten har jeg en ubrukt Leupold VX-3 AO 4,5-14 x 40 til salgs (1 tommes rør og parallaksejustering fra 25 meter til uendelig på objektivet samt fine duplex retikkel, matt svart). Selges da evt. for 5 tusen. (Ny pris mellom 7 og 8?) Men kanskje litt råflott til salong?

Link to comment
Share on other sites

Men kanskje litt råflott til salong?

Da lurer jeg på hva vortex razor HD er på salong... :oops:

Syntes salongrifler krever litt 'råflotte' kikkerter jeg. Skal stole på klikkene når holdet strekker seg, og uten å ha så mye å gå på, så er det greit å lett kunne se nøyaktig hvor man skal plassere denne lille blypilla.

Brukes jo til å ta livet av levende vilt på lik linje som grovere 8)

Link to comment
Share on other sites

jonnyvang: kor mykje kostar denne skjorta di?

 

 

 

Det koster å være kar :wink:

 

 

Neida, SÅ dyr er den ikke. Skjorta hans koster tydeligvis 2350USD. Det gjorde iallefall min March 3-24x42, og jeg synes iallefall foreløpig at den leverer deretter. OG jeg har satt den på salongrifla 8) . Den brukes i jakt, og er nok den rifla jeg skyter flest skudd med, så må ha en ordentlig kikkert der. Den er genial på ei salongrifle - men som det antydes, trolig noe "over the top" for de flestes bruk av salongrifler :roll: , inkl. mitt.

 

 

K

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...