Jump to content

Nordisk Mesterskap i Benkeskyting


Gravningsmyhr

Recommended Posts

Ole Hilde ble Nordisk Mester på HV 100 med et snitt på 6,01mm. Gratulerer til han og til alle andre med gode resultater. Selv fikk jeg minste gruppe i to av seriene, med kødda meg bort i en av seriene. Slikt straffes hardt i denne sporten! Men jeg lærte jo å telle til 5 da, en gang for alle. :wink:

 

Takk for en trivelig helg, mye god skyting og hyggelig gjensyn med våre svenske og finske skytterkompiser.

Gledelig er det også at Hjortefot debuterte etter å ha strittet hardt imot lenge. Han dro hjem med et stort smil etter å prestert riktig bra med Terjes sporter. :D

Link to comment
Share on other sites

Takk for moroa folkens!

 

Jeg må innrømme at jeg alltid har sett på benkeskyting som en tøysesport for særinger, men etter å ha prøvd det selv må jeg nok ta tilbake og bite i meg de ordene :oops:

Det var riktig moro og, ikke minst, lærerikt. Jeg lærte veldig mye om vind og rekylopptak denne helga.

Det kribler litt etter å skaffe meg egen benkebørse, så det er ikke umulig at jeg dukker opp på et stevne neste år. Dreiing av hylsehalser o.l. er det eneste jeg kvier meg for. Det virker som en aktivitet som er fryktelig kjedelig og lite kulturfremmende :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dreiing av hylsehalser o.l. er det eneste jeg kvier meg for. Det virker som en aktivitet som er fryktelig kjedelig og lite kulturfremmende

Vrøvl og forbannet dikt! Dette er så trivelig håndarbeid på vinterstid atte. :D

Fint at du har gitt etter for langvarig press. Når havelysten først har tatt bolig i kroppen, går det nok ikke lang tid før du plutselig en dag har benkebørse i skapet.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Vrøvl og forbannet dikt! Dette er så trivelig håndarbeid på vinterstid atte. :D

Fint at du har gitt etter for langvarig press. Når havelysten først har tatt bolig i kroppen, går det nok ikke lang tid før du plutselig en dag har benkebørse i skapet.

 

*Sukk* Akkurat som jeg ikke har nok prosjekter i hodet fra før, og så kommer du her og drar meg med på noe slikt :wink: . Det ser ut som jeg må begynne å selge kroppen min eller unødvendige kroppsdeler. Noen som trenger ei nyre? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...