Jump to content

Kan man ha fler hagler til samme bruk?


xphenz

Recommended Posts

Jeg har begynt med leirdueskyting og har i den anledning kjøpt en billig nybegynnerhagle.

Når dette begynner å bli mer seriøst så må jeg også ha en mer seriøs hagle. Har en Weatherby pa-08.

Kan jeg da søke om en ny hagle i samme kaliber, og beholde den jeg allerede har?

 

Takker for svar :)

Link to comment
Share on other sites

Jaja, der får en for å gå hardt ut gitt. Må gi meg der. :oops:

 

Men, dette har jeg aldri fått noe problem med, og konkurransevåpen har jeg reserve for i de fleste disipliner. Kjenner heller ingen andre som har fått dette kravet slengt i seg.

 

Er det noen som har blitt møtt med dette når de har søkt om ekstra våpen til en disiplin?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvis ikke jeg tar helt feil så er det ikke lov å eie f. eks. to halvautomatisk hagler. Mener å huske at jeg ble nektet og søke om halvautomat nr.2 når jeg ville ha en litt "finere" hagle enn den jeg kun bruker på sjøen ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke jeg tar helt feil så er det ikke lov å eie f. eks. to halvautomatisk hagler. Mener å huske at jeg ble nektet og søke om halvautomat nr.2 når jeg ville ha en litt "finere" hagle enn den jeg kun bruker på sjøen ;)

 

Da husker du enten feil, eller så skjedde dette før innføringen av jaktvåpengarderoben.

Du kan nå ha 6 like halvautomathagler om du ønsker det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...