Jump to content

Silver Mountain Open - Level II Match på Kongsberg


Recommended Posts

Totalt for Silver Mountain Open betaler vi rundt 3-400 kroner for å oppgradere matchen til premium og få paypal.

Dette er ingen krise økonomisk, og sparer oss for det administrative helvete det er å knote med en bankkonto. :D

Det ser ut som om det er 50 spenn per deltaker. Det kan jo for eksempel brukes til å gjøre seriøse ting med premiebordet, eller investeres i stagene. Ikke jeg som arrangerer (og sparer meg administrativ jobb), men det høres jo uforholdsmessig dyrt ut.

Link to comment
Share on other sites

Totalt for Silver Mountain Open betaler vi rundt 3-400 kroner for å oppgradere matchen til premium og få paypal.

Dette er ingen krise økonomisk, og sparer oss for det administrative helvete det er å knote med en bankkonto. :D

Det ser ut som om det er 50 spenn per deltaker. Det kan jo for eksempel brukes til å gjøre seriøse ting med premiebordet, eller investeres i stagene. Ikke jeg som arrangerer (og sparer meg administrativ jobb), men det høres jo uforholdsmessig dyrt ut.

 

Hvor ser det slik ut? - Ikke jeg som styrer reg osv, men i følge manualen så er det definitivt ikke 50 spenn pr pers, og om det hadde vært det hadde vi ikke brukt det tror jeg.

Mener jeg har hørt 250-300 kroner, og det ser ut til å korrespondere greit med manualen...

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut som om det er 50 spenn per deltaker. Det kan jo for eksempel brukes til å gjøre seriøse ting med premiebordet, eller investeres i stagene. Ikke jeg som arrangerer (og sparer meg administrativ jobb), men det høres jo uforholdsmessig dyrt ut.

 

Hvis arrangøren sier det koster 300-400 kr så får vi vel tro på dem....

 

At det skulle koste 50 kr pr deltaker har jeg ingen tro på, svenskene har brukt denne betalingsmåten både på nordisk rifle og SM rifle, og tviler på at det hville brukt det hvis det hadde tatt 10% av startkontigenten

Link to comment
Share on other sites

Å få flyttet NM tipper jeg blir vanskelig. Det er jo 4 forskjellige klubber som samarbeider om den matchen og å finne ei helg alle var enige om var sikkert ikke enkelt.

Vil jo anta de tok Silver Mountain med i beregningen uten at jeg kan si noe sikkert om det.

Link to comment
Share on other sites

Silver Mountain Open blir ikke flyttet, er eneste helg som passer før "snøen" kommer. I Kongsvinger var det visstnok elgjegerene som bestemte om det skulle være skyting på banen, så de hadde ikke andre muligheter. Så enten går matchen på oppsatt dag, eller så blir den avlyst...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...