Jump to content

Skryt til Elverum jakt og våpen


skurtfaen

Recommended Posts

Har på ingen måter samme erfaring med Elverum jakt og våpen. Betjeningen virker uinteresserte når jeg kommer innom.

Sist jeg var innom og skulle handle noen småting sto flere av betjeningen i et hjørne og snakket, mens jeg ikke fikk hjelp i det hele tatt.

 

Ikke vet jeg hvorfor jeg blir behandlet så dårlig, når det er flere poster her på Kammeret som skryter av de. Kanskje jeg bare er uheldig?

Synes ihvertfall at det er en ganske utrivelig butikk. Jeg får på ingen måte den servicen jeg forlanger.

Link to comment
Share on other sites

hadde ingen erfaring med personlig betjening, men over nettet fikk jeg iallefall svar på mail så og si umiddelbart hver gang, og det verdsetter jeg mye etter å erfart en del andre som ikke svarer i hele tatt eller bruker flere dager på å svare på mail. Og pakken ble sendt dagen etter de fikk søknaden.. alt knirke problemfritt:)

Link to comment
Share on other sites

Har på ingen måter samme erfaring med Elverum jakt og våpen. Betjeningen virker uinteresserte når jeg kommer innom.

Sist jeg var innom og skulle handle noen småting sto flere av betjeningen i et hjørne og snakket, mens jeg ikke fikk hjelp i det hele tatt.

 

Ikke vet jeg hvorfor jeg blir behandlet så dårlig, når det er flere poster her på Kammeret som skryter av de. Kanskje jeg bare er uheldig?

Synes ihvertfall at det er en ganske utrivelig butikk. Jeg får på ingen måte den servicen jeg forlanger.

Du skal vite at du ikke er alene i klubben...

Var innom der i dag for å handle hylseholder til 6,5`n.. Når betjeningen ikke en gang gidder å titte opp når det kommer folk innom, men heller lar gluggene hvile på mobilen i 10 min FØR det blir noen reaksjon, blir jeg litt irritert. Da duden endelig spurte om jeg trengte hjelp, hadde jeg forferdelig lyst til å spørre om veien til Børse Lars... Men jeg modererte meg, og takket høflig nei takk, og reiste hjem. Satser på BørseLars i morra :wink:

At gutta yter service på nett kan nok hende. Men med den iveren de viser i butikken blir ikke det der noen gammal sjappe tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Var der for å kjøpe ammo til min .243win for litt siden. Ringte på forhånd for å høre hva dem hadde på lager og det viste seg at de hadde en god del forskjellig.

Når jeg ankom gikk jeg og kikket litt på varene dems først før jeg gikk videre innover for å finne betjeningen. Med en gang jeg satt foten innenfor terskelen til våpenrommet ble jeg spurt om jeg ville ha hjelp. Så det synes jeg var kjapt og hyggelig. Han husket meg også fra tlf samtalen og hadde tatt ut og satt av en haug esker med ammo vi pratet om på tlf. Endte opp med å kjøpe 100skudd med Norma jaktmatch og 60 skudd med fusion til den beste prisen jeg har sett her til lands.

 

Alt i alt hyggelig betjening, gode priser og god hjelp. Anbefales fra meg...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...