Jump to content

Hvor kjøpe Blaser R8?


Sako81

Recommended Posts

Jeg har kjøpt min R93 hos Børselars for noen år siden og fikk en grei pris som jeg var fornøyd med.

Kjøpte nytt løp i år og sendte forspørsel til flere forhandler og fikk best pris hos Jakt og friluft Arendal. Den eneste som ikke svarte på mitt forespørsel var Norskjakt og det sier vel litt om hvordan service dem fører.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om man får R8 med tradisjonell europeisk stokk? Har kikka på blaser.de men finner kun utgave med amerikansk "padleårestokk" , har mest sansen og skyter best med

Er "Bavarian cheek piece" det nærmeste man kommer?

695-thickbox.jpg

 

Har bestemt meg for å kjøpe blaser(på ubestemt tidsperspektiv, (årets skattepenger havner i det skotske høylandet 8) ), har mest lyst på R8 pga genial magasinløsning, men det må vike for skytekomfort og utførelse på stokken. Kanskje R93 er utveien?

Link to comment
Share on other sites

Hvor er dere har kjøpt deres R8? Pris? Servise? Pakkeløsninger? eventuelt sverige?

Jeg fikk best pris hos Rygge Våpen, samt at jeg da støtter opp om min "lokale" forhandler. Synes det blir litt dumt å "løpe" til AJF for å spare en lapp eller to når man skal handle for 50K.... Også er det så utrolig mye enklere å forholde seg til en lokal forhandler hvis det skulle ble et eller annet.

Ja, jeg sjekket pris hos Arendal,Beveren + et par til, og hos tre forskjellige Svenske leverandører, men jeg endte opp med Rygge Våpen, og jeg angrer ikke !

Ho-ward

Se på sidene til http://www.norma.as" target="_blank Det står der et eller annet sted om de leverer R8 i links. Mener bestemt de gjør det, men siden til norma er håpløs å finne frem på. Finner at de har links Prof stokk/kasse, og den er noe dyrere. Mener det er et tillegg på ca 2-2500kr for links sluttstykke.

Letteste er å ringe en forhandler å be om pris.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg vært å tittet på Blasere på Rygge Våpen... Veldig trivelig kar som jobbet der og det virket som han viste hva han pratet om. Det er ikke alle som vet det faktisk.. Nå skal jeg en tur på villmarksmessen i helgen så da får vi se om noen av de "store" har noen tilbud å komme med.

 

Zeiss eller swarovski??

 

Takk til alle som svarer :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...