Jump to content

.454 casull


janove

Recommended Posts

Jeg ska til at begynne og lade litt.454 casull og prøver og finne komponenter til dette.

 

Hvis jeg ikke har bommet helt så kan man bruke .45 kuler til dette på lik linje med at man kan bruke 9mm i .38 super?

 

Videre prøver jeg og finne dieset til det hele, her regner jeg med at man kan bruke .45colt?

Link to comment
Share on other sites

Med typisk 1:24 stigning i dei fleste våpen, så er det lettast å få .454 til å gå bra med kulevekter frå 240 til 300 grains. For bra resultat med dei tyngre kulene bør ein lade mot maks, som kan gi nokså heftig rekyl. Sjølv har eg framifrå resultat med 300 grains LFN med gas check, og dette er stort sett den einaste kula eg nyttar med mindre eg ladar for andre konkrete formål. Krutet eg stort sett held meg til er N110, med somme unntak der eg innimellom blir frista til å lade ekstra tunge kuler, eg nyttar då som regel H110 pga. langt mindre fyllingsgrad i hylsene.

Av tennhetter har eg halde meg til CCI 450. Om ein treng magnumhetter er ei anna sak, men hald deg til riflehetter.

 

Av diar ville eg kjøpt et sett om er berekna spesifikt for 454 Casull. Det går nok å lade 454 i 45 Colt-diar, men spesifikasjonane er ikkje heilt identiske. 45 Colt-diane er ørlite romsligare og kan skape problem ved fullsizing av 454, men som regel går det bra.

 

Send meg ein PM om du er interessert i nokre blykuler med gas check for testing.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tenkt å være litt pinglete og lade litt hard 45 colt (I .45 colt hylser) til mine casuller. (7,5" og 2,75" SRH)

Har en del 300gr rainier kuler (Som jeg vel fikk fra en av bidragyterene i denne tråden 8) ) som jeg har tenkt å skyte opp.

Ellers er det litt tynt med kuler for magnum hastighet. Vet at jeg liker 300gr kuler i .44 mag, så jeg regner med å finne noe trivelig som passer for mine sarte labber med disse forutsettningene. Men er åpen for forslag til ladninger. Har N110 og H110 tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg med her inne da jeg også er igang å lade 454 casull.

Har ladet klart 100 skudd for testing, med 300 grs blykuler og

26,4 grs N-110 bak. Dette var ifølge V sin ladetabell startladningen.

Men en ting jeg er usikker på, finnes mange .45 kuler med forskjellig

Diameter. Fra 0.451-0.454. Hvilke skal man bruke til 454 casull?

Noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Hassel, er noko kjent med dei kulene der ja. Skulle ønske eg hadde spart på ein del av dei, hadde vore ypperlege til maksladningar i 45 Colt. Eg prøvde dei på 1600 fps, som fungerte dårlig, men 1200 fps er nok problemfritt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...