Jump to content

Bruk av lås / sikring på hylster


LabRat

Recommended Posts

Hei.

 

Var på eit praktisk stevne i helga. Det skal og seiast at eg har ikkje gjort mykje av dette sidan kurset.

Ein ting vart diskutert.

 

Bruk av lås på hylster.

Det naturlege for meg som bruker CR rigg er å bruke den ekstra låsen på hylsteret når eg er mellom stager.

Etter load and make ready så står denne i fri slik at eg kan trekke så raskt som mogeleg.

 

RO meinte i grunn at eg mått sette på denne låsen og evt låse opp på kommando standby.

Det skal seiast at han sjølv vart litt usikker og lurte eigentleg på om dette kun var tilfelle dersom ein brukte skinnhylster eller type cordura med f.eks ein klaff / knappsikring.

 

Er det nokon som kan tipse meg om kvar dette er forklart i reglane og kva som er korrekt ? Eg forsøkte å skumme gjennom reglane på laurdags kveld, men fant ikkje noko i farten.

 

mvh

 

Øystein

Link to comment
Share on other sites

Etter litt skumming av reglene ser det ut til at det er denne paragrafen som gjelder.

Kravet er at det er i ett sikkert hyulster. står ingen ting om lås er ett krav.

 

5.2.1 Carry and storage – handguns must be carried unloaded, in a case or bag of a design intended or suitable for

the safe carriage of firearms, or in a holster securely attached to the competitor’s belt. Violations are subject

to Rule 10.5.13.

 

STIG:)

Link to comment
Share on other sites

Hmm

Eg fant ein sak som kunne søke i reglane for meg. Hadde ikkje det i helga.

 

fant denne:

 

5.2.5.3 Unless specified in the written stage briefing, or unless required by a Range Officer, the position

of the holster and allied equipment must not be moved or changed by a competitor from stage to

stage. If a retaining strap or flap is attached to a holster, it must be applied or closed prior to

issuance of the "Standby" command (see Rule 8.3.3).

 

Ser ut som det gjelder hylster som eigentleg ikkje er egna for praktisk. Spesifisert med stropp eller klaff.

Reknar med at låsen på "moderne" hylster ikkje teller som stropp eller klaff.

 

Da skulle saken vere oppklart om ikkje nokon har kommentarar.

Link to comment
Share on other sites

Her har nok RO'en tatt feil ja. "håndbrekket" bruker man ikke i stagene. Litt av problemet med noen av våre RO'er er at de har engelskkunnskaper som en dårlig tredjeklassing.....

 

Da hadde det kansje vart fint med den oversettelsen av reglemanget vi har diskutert i tildigere tråder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er kun lås/hempe på hylster denne regelen gjelder.

safari2__05931_zoom__45109_zoom__78733_zoom.jpg

Den ekstra låsen på et speed hylster bruker du kun til egen fordel ved bevegelse mellom stager for å slippe å miste pangen i bakken.

CRRIGBLK.jpg

 

Fomler man med noen etter "Standby" belønnes man med en PT -10p...(eller at RO lar være å starte deg...korrigerer og starter deg på nytt om du står i ro)

 

-g

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...