Jump to content

Taurus Raging Bull


astaroth

Recommended Posts

Vurderer sterkt en Taurus, enten 444 eller 454. Noen som har erfaring med disse, eller vet om det er noen som forhandler det i Norge? Hva med eventuell import? Er fabrikkoppsettet godkjent for felt konkurranser?

 

Har god erfaring med Smith & Wesson, men er litt lei av det samme gamle :wink:

 

Setter pris på tilbakemeldinger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en 444, altså 44mag. Kjøpte den hos Sarpsborg Våpen, men de er nedlagt nå. Har sett at Holstad Våpen i Sarpsborg selger nye Taurus revolvere.

Min er uten porting/kompensatorhull så ingen problemer med og bruke den på feltstevner.

Grepet er stort og det er ikke så lett og finne noen alternativer, men det er mykt og behagelig. Uvant og noe mer tungvint og åpne tønnen siden det er to "utløsere" som må skyves på samtidig.

Link to comment
Share on other sites

Var på sida til taurus og dei hadde mangen revolvere. Blir jo morsomt vis holdstad våpen kommert til og importere taurus. Vis jeg ikke husker feil.

Av alle pistolen ligg dei ett stykke under pris med kunkurentene som de har kopiert. Så de kan jo bli spendene og se.

Link to comment
Share on other sites

Mener at den har portet løp - så da er det "no go" i felt/magnumfelt

 

Da gjør en som alle andre tilpasser våpenet til den klassen en ønker å bruke den.

 

Portning på et nytt våpen er et ikkeproblem.

 

Les flere relaterte tråder på dette forum ang "fjerning" av løpsportning :wink:

Link to comment
Share on other sites

De har vel noen håndvåpen i butikken, men kanskje ikke noe på hjemmesiden sin. Sist jeg var i butikken (desember tror jeg) hadde de et par nye S&W og Taurus revolvere og litt diverse brukte pistoler.

 

Ring dem eller send en epost.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...